Connect with us

technokrata

Tavalyhoz képest 62%-kal több okostelefont szállított a Huawei

Dotkom

Tavalyhoz képest 62%-kal több okostelefont szállított a Huawei

A Huawei, az információs és kommunikációs technológiák egyik vezető globális szállítója a mai napon közzétette a vállalat Fogyasztói Üzletágának idei, első féléves eredményét. Az adott időszakban a Huawei összesen 64,21 millió készüléket szállított ki, amelyből az okostelefonok száma elérte a 34,21 milliót. Ez az előző üzleti évhez képest jelentős, 62 százalékos növekedést jelent. Az eredmény egyrészről jól tükrözi a Huawei Mate 2 4G és az Ascend P7 felsőkategóriás okostelefonjainak globális sikerét is, amelyeket a vállalat az idei év első félévében dobott piacra. A Huawei Fogyasztói Üzletágának folyamatos és töretlen növekedése másrészről bizonyítja az Üzletág stratégiájának sikerét, amely kiváló minőségű termékek fejlesztését és a márka ismertségének a növelését tűzte ki céljául.

A felsőkategóriás termékek sikere

A Huawei 2014 első félévében erős 4G LTE-képes felsőkategóriás okostelefon terméksorozatot mutatott be, amelyben olyan készülékek szerepeltek, mint az Ascend Mate 2 4G, az Ascend G6, és a legújabb, nagy várakozás által övezett Ascend P7.

A Huawei az Ascend P6 sikerét meglovagolva mutatta be a P7-et idén Párizsban május 7-én. Magyarországon pedig ünnepélyes keretek között debütált az új telefon már a világpremier másnapján. Ezt a készüléket az iparág „selfie okostelefonnak” kiáltotta ki azért, mert 5”-es full HD kijelzőjével, csúcsminőségű, 8 MP-es előlapi és 13MP-es hátlapi kamerájával újra értelmezi az okostelefonok által nyújtott élményt. A főbb európai szolgáltatók által végzett vezeték nélküli (wireless) teljesítmény tesztek megerősítették, hogy a Huawei Ascend P7 vezető helyet foglal el a felsőkategóriás okostelefonok között. A P7 globális piacra dobása után kevesebb, mint két hónap alatt közel 2 millió ilyen készüléket adtak el 70 piacon Európában, az Ázsiai és Csendes-óceáni térségben, Közel-Keleten, Afrikában és Latin-Amerikában.

Eközben a szintén 2014 első félévében bemutatott Ascend Mate 2 4G – amely Magyarországon nem került bevezetésre – a kínai, európai, dél-kelet ázsiai és az észak-amerikai piacokon ért el népszerűséget. A két termék figyelemre méltó eladási eredményei a Huawei sikerét bizonyítják a közép- és felsőkategóriás piaci szegmensben.

A márkanév ismertségének növelése

A Huaweit továbbra is az vezérli, hogy egy világszerte ismert, a fogyasztók által kedvelt márkává váljon, egy átfogó branding és marketing program eredményeként. A cég főleg a szponzorálási tevékenységek terén erősített olyan vezető sportszervezetekkel, mint az AC Milan, a Borussia Dortmund, a Paris Saint-German és az Arsenal Football Club. Ezen együttműködések jelentősen hozzájárultak a Huawei márkanév ismertségének növeléséhez Európában, valamint világszerte is. Hollandiában az idén május óta tartó Amsterdamsche Football Club Ajax szponzorálása is előmozdította a Huawei okostelefon piaci részesedésének gyors növekedését.

Gyors növekedés a Kínán kívüli piacokon

A Huawei 2014. évi első féléves eredményeihez hozzájárult azon tengerentúli piacok erőteljes növekedése is, ahol a vállalat fokozta globális marketing kezdeményezéseit. A Huawei elkötelezettsége a márkaépítés terén az adott piacokon a kiszállítások számának erőteljes növekedését eredményezte: a Közel-Kelet és Afrika térségében 550 százalékkal, Latin-Amerikában 275 százalékkal, az Ázsai és Csendes-óceáni térségben 180 százalékkal, Európában pedig 120 százalékkal.

A Kantar Worldpanel ComTech kutatásai szerint a Huawei okostelefon eladásai az elmúlt 12 hónapban 123 százalékkal nőttek öt főbb európai piacon, úgymint az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban. A Huawei jelenleg 3 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Németországban és Spanyolországban, amelyet a jövőben 5 százalékra kíván növelni. „Egy gyorsuló szétaprózódási trend figyelhető meg a telefonpiacon egész Európában, ahogy a kisebb márkák lendületet kapnak.” – nyilatkozta Dominic Sunnebo, a Kantar piacelemző cég stratégiai igazgatója. „Az európai piacra újonnan érkező cégek, mint a Huawei kihívást jelentenek az ismert nevek számára.”

A Huawei Fogyasztói Üzletága az idei év a második felében továbbra is kitartóan folytatja a 4G LTE piac fejlesztését, valamint az innovatív technológiák tervezését és korszerűsítését fogyasztói termékvonala számára. A vállalat ezen túlmenően erősíti együttműködését a telekommunikációs szolgáltatókkal, a kártyafüggetlen piacokon és online eladási csatornákkal, annak érdekében, hogy még több kiváló közép- és felsőkategóriás 4G LTE-képes készüléket adjon a fogyasztók kezébe világszerte.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő