Connect with us

technokrata

Új lendület a mobilhirdetési-piacon

reklam

Dotkom

Új lendület a mobilhirdetési-piacon

A jövőben a Madhouse a SmartAd keretében folytatja a mobilhirdetések értékesítésével kapcsolatos tevékenységét.

A SmartAdNetwork Kft.-t az Adverticum Zrt. alapította, majd a Gran Kockázati Tőkealap és az Aquincum Technológiai Inkubátor tőkebefektetése révén kibővült a tulajdonosi kör, s a cég jelentős forrásokra építve kezdhette meg üzleti tevékenységét idehaza és a környező országokban. A még jelenleg is induló fázisban lévő cég – eredeti célkitűzéseinek megfelelően – részben organikusan építkezve, részben akvizíciókkal törekszik a térség piacvezető pozíciójának megszerzésére. Ezt szolgálja a mostani lépés is, amelynek keretében a SmartAd a Brindza Gábor nevéhez fűződő Madhouse hirdetési hálózat üzemeltetőjévé vált, és a továbbiakban ez alatt az immár négy éve épülő márkanév alatt kívánja bővíteni mobil adnetwork-jét.

A Madhouse mobilhirdetési-hálózat megőrzi a nevét, Brindza Gábor pedig átveszi a SmartAd ügyvezetését Csupor Eriktől, aki épp a közelmúltban jelezte a tulajdonosoknak, hogy egészségügyi problémái miatt kénytelen lemondani megbízatásáról.

reklam

ad1ad1

Szeretnénk megköszönni Csupor Eriknek, hogy pályára állította a céget – mondta Kóbor Miklós (Gran Private Equity Zrt., vezérigazgató), aki a pénzügyi befektetőket képviselve átmenetileg a társügyvezetői feladatokat is felvállalta a SmartAd-ben. – Az alapokra, amelyeket Erik, Palocsay-Zubor Géza és Lunczner Ádám raktak le, a mostani akvizícióval egy csapásra sikerült felhúzni az emeleteket. A megfelelő erőforrásokkal rendelkező SmartAd és a négyéves mobil adnetwork szervezési tapasztalattal rendelkező Madhouse házassága új lendületet képes adni a magyarországi mobilhirdetési-piac felfutásának, és a SmartAd tervezettnél gyorsabb nemzetközi terjeszkedésének is – jelentette ki a pénzügyi szakember.

– Magyarországon a mobilhirdetési-piac 2013-ra több, mint 100%-kal növekedett az IAB Hungary Adex jelentése szerint, amihez a Madhouse is hozzájárult.  Célomnak és feladatomnak tartom a Madhouse hirdetési hálózat továbbfejlesztését és egy megkerülhetetlen közép-európai mobil adnetwork kiépítését – nyilatkozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója, a SmartAdnetwork Kft. július 1-től kinevezett ügyvezetője. – Mindehhez – a SmartAd tőkeereje, a tulajdonosi körbe tartozó Adverticum másfél évtizedes technológiai- és piaci tapasztalata, és a pénzügyi befektetők sokrétű kapcsolatrendszere mellett – hozzájárul a Madhouse “hozománya” is, amelynek része a mobilhirdetéseket futtató médiumok jelentős hányadával és egy sor média ügynökséggel megkötött szerződés – sorolta a SmartAd új vezetője.

A hálózatát mostantól Madhouse néven szervező és értékesítő SmartAdNetwork Kft. részben saját folyamatosan bővülő csapata, részben egyre sokrétűbb hátországa révén már most a térség jelentős piaci szereplőjének tekinthető, mind a mobilhirdetésekkel kapcsolatos szaktudás, mind az üzleti tapasztalatok és az árbevétel tekintetében. Ezt az eredményt a jövőben tovább építve és megerősítve teljesítheti küldetését, hogy a lehető leghatékonyabban szólítsa meg a mobileszközöket használó nagyközönséget.

Continue Reading
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő