Connect with us

Így tévézünk a jövőben

ip_tv

Dotkom

Így tévézünk a jövőben

Ilyen lehet fogyasztói televíziózási élmény 2020-ra, ha valóra válnak a nézői várakozások.

Az Ericsson Media Vision 2020 projekt, amely egy az Ericsson globális szervezetében végzett kiterjedt, átfogó kutatási program, a televíziózás és a média területének fejlődését vázolja fel. Az Ericsson hat tényezőt határozott meg tanulmányában, melyek alapjaiban változtatják meg a televíziózás jövőjét, és melyeket az angol „Game Changer” megnevezéssel illet. Ezek mindegyike egymással kölcsönös összeköttetésben álló üzleti, fogyasztói és technológiai háttérrel rendelkezik.

E tényezők közül az első az Ericsson „folyamatosan fejlődő élmény” elgondolása. A most kiadott tanulmány képet ad arról, hogyan várja el a fogyasztói generáció 2020-ban a televíziózás, a filmnézés és a játék élményétől, hogy integrált és bárhol hozzáférhető legyen, miközben igazodik érdeklődésükhöz, az általuk használt eszközökhöz és személyes helyzetükhöz. A nagyobb felbontás, a több képernyő és az interaktivitás magától értetődően épül a prémium tartalom köré egy olyan világban, amelyet a videó és a közösségi média összeolvadása jellemez. Az Ericsson megvizsgálta, hogyan lesz egyre szélesebb az „élmény” definíciója, ahogyan a médiaipar elveszíti exkluzivitását az élmény alakításában a készülékgyártókkal, közösségi hálózatokkal és az alkalmazások ökoszisztémájával szemben.

Az Ericsson „folyamatosan fejlődő élmény” elképzelése a következő alapvető megállapításokat hangsúlyozza:

ericsson

„A fogyasztók számára fontos értékek gyorsan fejlődnek – jelentette ki Per Borgklint, az Ericsson vezető alelnöke és a támogatási megoldásokkal foglalkozó üzleti egység vezetője. – Ezért a televíziós tartalom szerkesztésével, hozzáférhetővé tételével, kifizetésének megoldásával és az általa nyújtott élménnyel kapcsolatos feltételezéseknek, akárcsak a médiaiparnak, alkalmazkodnia kell ezekhez a várakozásokhoz. A tartalomtulajdonosoknak és a műsorszóró vállalatoknak módosítaniuk kell a műsorformátumokat, a terjesztési jogokat és a hirdetési modelleket. A televíziós szolgáltatóknak valóságos „szolgáltatásaggregátorrá” kell válniuk, lehetővé téve a nézőknek a tartalom kiválasztását, variálását, a célzott tartalomkeresést, és teljes körű elérést.”

A változás hajtóerejét a fogyasztók adják, és az ő igényeik határozzák meg a technológia és médiaipar üzleti modelljeit is. Az Ericsson „Forever Evolving Experience Game Changer” tanulmánya ismerteti azokat a konkrét hatásokat, amelyekkel a tartalomtulajdonosok, a televíziós szolgáltatók, a hálózattulajdonosok és a hirdetők sikeresek lehetnek a 2020 felé tartó úton.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda