Connect with us

Hirdetés

technokrata

Így tévézünk a jövőben

Dotkom

Így tévézünk a jövőben

Ilyen lehet fogyasztói televíziózási élmény 2020-ra, ha valóra válnak a nézői várakozások.

Az Ericsson Media Vision 2020 projekt, amely egy az Ericsson globális szervezetében végzett kiterjedt, átfogó kutatási program, a televíziózás és a média területének fejlődését vázolja fel. Az Ericsson hat tényezőt határozott meg tanulmányában, melyek alapjaiban változtatják meg a televíziózás jövőjét, és melyeket az angol „Game Changer” megnevezéssel illet. Ezek mindegyike egymással kölcsönös összeköttetésben álló üzleti, fogyasztói és technológiai háttérrel rendelkezik.

E tényezők közül az első az Ericsson „folyamatosan fejlődő élmény” elgondolása. A most kiadott tanulmány képet ad arról, hogyan várja el a fogyasztói generáció 2020-ban a televíziózás, a filmnézés és a játék élményétől, hogy integrált és bárhol hozzáférhető legyen, miközben igazodik érdeklődésükhöz, az általuk használt eszközökhöz és személyes helyzetükhöz. A nagyobb felbontás, a több képernyő és az interaktivitás magától értetődően épül a prémium tartalom köré egy olyan világban, amelyet a videó és a közösségi média összeolvadása jellemez. Az Ericsson megvizsgálta, hogyan lesz egyre szélesebb az „élmény” definíciója, ahogyan a médiaipar elveszíti exkluzivitását az élmény alakításában a készülékgyártókkal, közösségi hálózatokkal és az alkalmazások ökoszisztémájával szemben.

Az Ericsson „folyamatosan fejlődő élmény” elképzelése a következő alapvető megállapításokat hangsúlyozza:

ericsson

„A fogyasztók számára fontos értékek gyorsan fejlődnek – jelentette ki Per Borgklint, az Ericsson vezető alelnöke és a támogatási megoldásokkal foglalkozó üzleti egység vezetője. – Ezért a televíziós tartalom szerkesztésével, hozzáférhetővé tételével, kifizetésének megoldásával és az általa nyújtott élménnyel kapcsolatos feltételezéseknek, akárcsak a médiaiparnak, alkalmazkodnia kell ezekhez a várakozásokhoz. A tartalomtulajdonosoknak és a műsorszóró vállalatoknak módosítaniuk kell a műsorformátumokat, a terjesztési jogokat és a hirdetési modelleket. A televíziós szolgáltatóknak valóságos „szolgáltatásaggregátorrá” kell válniuk, lehetővé téve a nézőknek a tartalom kiválasztását, variálását, a célzott tartalomkeresést, és teljes körű elérést.”

A változás hajtóerejét a fogyasztók adják, és az ő igényeik határozzák meg a technológia és médiaipar üzleti modelljeit is. Az Ericsson „Forever Evolving Experience Game Changer” tanulmánya ismerteti azokat a konkrét hatásokat, amelyekkel a tartalomtulajdonosok, a televíziós szolgáltatók, a hálózattulajdonosok és a hirdetők sikeresek lehetnek a 2020 felé tartó úton.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés