Connect with us

technokrata

Novell Service Desk: szolgáltatásmenedzsment már magyarul is

NovellLogo

Dotkom

Novell Service Desk: szolgáltatásmenedzsment már magyarul is

Az eszköz segítségével a vállalatok egyszerűen felügyelhetik és orvosolhatják az IT szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémákat.

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy kínálatában megjelent a Novell Service Desk 7.0.2, amely már magyar nyelven is elérhető. A hagyományos helpdesk rendszerek képességeit kiegészítő szolgáltatásmenedzsment-megoldás révén a vállalatok egyszerűen monitorozhatják és azonnal megoldhatják az informatikai szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémákat. Segítségével a cégek olyan átfogó service desk szolgáltatást építhetnek ki a szervezeten belül, amely segít a költségek csökkentésében és a szolgáltatási szintek javításában.

A megoldás a legfrissebb ITIL v3 ajánlásgyűjtemény előírásai szerint működik, amely a szolgáltatásmenedzsment legjobban bevált gyakorlatait tartalmazza. Az ajánlásoknak megfelelően az eszköz a hagyományos helpdesk rendszerekkel ellentétben a teljes életciklusukon végigkíséri a bejelentéseket. A nyílt architektúrára épülő termék gyorsan és egyszerűen bevezethető, valamint jól skálázható.

NovellLogo

A Novell Service Desk legújabb kiadása már lokalizált verziókban, többek között magyar nyelven is elérhető. Emellett szorosan integrált a ZENworks Configuration Management megoldással, ami lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy távolról is megváltoztathassák a beállításokat, illetve átvegyék az irányítást a felügyelt eszközök felett. Ez jóval alacsonyabb költségekkel jár, mint a manuális, személyes jelenlétet igénylő beavatkozás.

Az új kiadásban bővültek a keresési lehetőségek is, az egyes események például már megrendelések, szervezeti egységek és megjegyzések alapján is kereshetők. Az elemekhez kapcsolódó, konfigurálható mezők száma 40-re emelkedett, és az adatok már csoportosan is kezelhetők. A pénzügyek könnyebb nyomon követése érdekében a megrendeléseken rögzített tételek mellett mostantól egy link is megjelenik, amely további információkat és részleteket tartalmaz. A webes szolgáltatásoknál pedig ezentúl leírásokat, költségeket és további megjegyzéseket is hozzá lehet adni az egyes elemekhez.

 

A Novell Service Desk 7.0.2 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a http://www.novell.com/products/service-desk/ weboldalra!



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek