Connect with us

technokrata

Az Apple-é a legértékesebb márkanév

apple-profit-rises-94

Dotkom

Az Apple-é a legértékesebb márkanév

13 év után nem a Coca-Coláé a világ legértékesebb márkaneve.

13 év után már nem a Coca-Cola a világ legértékesebb márkaneve. Az Interbrand évente kiadott listáján az Apple ugyanis a 2011-es 8. és 2012-es 2. helye után idén végre megszerezte a dobogó legfelső fokát. A már csak harmadik Coca-Colát a Google is megelőzte, idén ugyanis a szoftveróriás szerezte meg a második helyet. Negyedikként az IBM futott be, a Samsung pedig “mindössze” a 8.

13.09.30-Interbrand_2013

Számszerűsítve az Apple értéke jelenleg 98 milliárd dollár, a Google-é 93 milliárd dollár, a Coca-Cola pedig 79 milliárd dollárt ér. Meglepő, de a mostanság nagy népszerűségnek örvendő Facebook még az első 50-be sem fért be, mivel az értéke mindössze 7,7 milliárd dollár. Nagy kérdés, hogy az Apple első helye mennyi ideig tart ki, hiszen manapság sokan bírálják a kaliforniai vállalatot az innováció hiánya miatt, ám Tim Cook ígérete szerint nem kell aggódnunk, hiszen minden rendben lesz. Az biztos, hogy bárhogy is alakuljon a jövő, a cég értékén mindenképp látszani fog.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek