Connect with us

technokrata

Etikátlanul viselkedett a Samsung

logosamsung

Dotkom

Etikátlanul viselkedett a Samsung

Egy tajvani reklámcég kellemetlen helyzetbe hozta a Samsungot.

Régóta nem titok, hogy a dél-koreai vállalat sikerének kulcsa a sikeres termékek mellett a marketingben rejlik. A cég minden lehetséges platformon, minden létező alkalmat igyekszik megragadni a termékei népszerűsítésére ám van, hogy túlmennek egy bizonyos határon. A tajvani részleg most egy igencsak cikis helyzet miatt moshatja kezeit. Egy általuk felbérelt reklámügynökség alkalmazottja ugyanis felbérelt néhány embert, hogy azok különböző fórumokon írják le, hogy ismerőseik HTC One készüléke mennyi hibát produkál, míg az ő Galaxy mobiljuk hibátlan, ezzel ösztönözve a halandó olvasót a Samsung termék vásárlására. A tajvani Gazdasági Versenyhivatal ezt megtudva egy hatalmas, akár 835 ezer dollárig rúgó büntetést helyezett kilátásba.

bgr-samsung-sign-387

A Samsung természetesen mossa kezeit, állításuk szerint semmi közük a történtekhez, és azonnal felbontották a szerződést a reklámügynökséggel. Azért, hogy a jövőben ez ne fordulhasson elő, a cég tréningeket szervez az alkalmazottai számára, amelyek keretében megtanítják nekik a vállalat kommunikációs alapelveit.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek