Connect with us

technokrata

Nagy ugrás előtt a digitális média

6953-tablet-wifi

Dotkom

Nagy ugrás előtt a digitális média

Duplájára nőhet piaci részesedése a szektorban a következő három évben az iparág vezető döntéshozói szerint.

„Az Ernst & Young felméréséből egyértelműen kiderül, hogy az iparág vezetői szerint a digitális médiában rendkívül komoly növekedési potenciál rejlik, mind a bevételek, mind a profit tekintetében. Különösen izgalmas üzleti lehetőséget kínálnak a digitális ökoszisztémák, az olyan rendszerek, amelyekben teljesen integrálódnak a szolgáltatások és az eszközök. Minél többet használják ezeket a fogyasztók, a szolgáltatók annál több releváns információhoz jutnak szokásaikról, így minden korábbinál hatékonyabb marketing és reklámkampányokat indíthatnak, valamint személyre szabott szolgáltatásokat kínálhatnak” – mondta Havas István, az Ernst & Young vezérigazgatója.

A válaszadók kétharmada szerint a digitális média tíz százalékkal növelheti bevételeiket a következő három évben. Mintegy felük pedig úgy nyilatkozott, hogy profitjuk is átlagosan tíz százalékkal növekszik majd ennek köszönhetően. 2015-re a digitális média adhatja majd a szektor bevételeinek több mint 20 százalékát – derül ki a jelentésből.

CES-2013-Polaroid-M7-Is-an-Entry-Level-Tablet-with-Jelly-Bean-and-Dual-Core-CPU
A táblagépek jelentik a növekedés motorját

A világ vezető szórakoztatóipari és médiavállalatainak döntéshozói szerint a táblagépek lesznek a legnagyobb hatással az ágazatra a következő három évben. A listában ezt az okostelefonok és a felhő alapú szolgáltatások követik. A válaszadók mindegyike egyetértett abban, hogy a mobileszközöknek van a legnagyobb szerepe a tartalomfogyasztás ösztönzésében – mutat rá az Ernst & Young felmérése.
Xperia_Tablet_Z_Xperia_Z_Group-675x310

A nyomott árak jelentik a legnagyobb kihívást

A megkérdezettek többsége szerint jelenleg a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy a médiacégek rábírják a fogyasztókat a méltányos árak megfizetésére. Második helyen a szellemi tulajdon menedzsmentje, a harmadikon a beszállítói lánc optimalizálása szerepel – derül ki a felmérésből.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek