Connect with us

Hirdetés

technokrata

NFC technológiával erősít a Corvin Plaza

Dotkom

NFC technológiával erősít a Corvin Plaza

A Corvin Pass rendszer kiépítésével a bevásárlóközpont lépéselőnyt szerzett a pontgyűjtő kártyás megoldásokat alkalmazó versenytársakkal szemben.

Az NFC az egyik leggyorsabban fejlődő, kétirányú, vezeték nélküli, kis hatótávolságú, fizetésre és azonosításra is kiválóan alkalmas technológia, amelynek térhódítását jól mutatja, hogy tavaly világszerte mintegy 200 millió ilyen technológiával rendelkező elektronikai eszközt hoztak forgalomba. A Corvin Plaza felismerve az NFC előnyeit és a benne rejlő lehetőségeket, egy innovatív, hatékony és jól átlátható törzsvásárlói programot épített ki ennek használatával, ami mindenképpen újszerű megoldásnak számít a bevásárlóközpontok hazai piacán.

Közösségi kapcsolat és azonnali nyeremények  

A Corvin Pass felhasználói oldala egy chip alapú matrica, amelyet mobiltelefonra ragasztanak a látogatók. Nem tartalmaz energiaforrást, hanem a leolvasók közelében gerjesztett elektromos mezőben válik kiolvashatóvá. A bevásárlóközpontban telepített 4 érzékelő terminál valamelyikének közvetlen közelébe helyezve a chipet az aktivizálódik és regisztrálja a látogatást.

NFC technology

A Corvin Pass-sal történő helyszíni becsekkolásokat a rendszer képes a legnépszerűbb közösségi oldalon automatikusan posztolni, kiszolgálva a fiatalok közösségi élmény-igényét. Mindemellett pontgyűjtésre is alkalmas, a felhasználókat pedig azonnali előnyökhöz is juttatja, az első bejelentkezés után ugyanis egyből ajándékot kapnak. A rendszeres belépésekre további ajándékokkal és kedvezményekkel motiválják a látogatókat.

Több hónapos tesztelés után indították útjára

A Corvin Plaza számára az NFC alapú törzsvásárlói hűségprogram kifejlesztésében a Teeg Kft. nyújtott technikai segítséget. A nemrég elindított rendszer bevezetését több hónapos fejlesztési periódus előzte meg.

Standard_NFC_chip_the_world_39;s_first_advent_NXP_NFC_chips_the_electronics_industry

Az NFC-től néhány évvel ezelőtti megjelenésekor többek között a bankkártyák és menetjegyek megszűnését várták, a piacnak azonban még időre van szüksége ahhoz, hogy az új technológia által nyújtott lehetőségeket megfelelő módon kiaknázzák. A Corvin Plaza viszont egy merész húzással máris elkezdte alkalmazni, és a siker nem marad el, a közösségi oldalon napról napra nő a Corvin Passal történő bejelentkezések száma.  A Corvin Plaza tehát a bevásárlóközpontok között elsőként ismerte fel, hogy a megszokott marketing kommunikációs eszközökön túl, a közösségi oldalak felhasználóit új, innovatív eszközökkel célszerű megszólítani.

 

További információk:corvinbevasarlokozpont.hu



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés