Connect with us

Sikeres magyar beszállítók Lipcsében

Zuliefermesse2

Dotkom

Sikeres magyar beszállítók Lipcsében

8 magyar beszállító a lipcsei ZULIEFERMESSE kiállításon.

Immáron tizenkettedik alkalommal rendezték meg a lipcsei ZULIEFERMESSE beszállítói kiállítást, mely Németország egyik legfontosabb beszállítói kiállításaként, kétévente biztosít bemutatkozási lehetőséget a beszállító ipar képviselőinek. A szakmai seregszemlén – valamint a párhuzamosan megrendezett INTEC szerszámgép kiállításon – összesen 29 ország 1352 kiállítója képviseltette magát. A kollektív magyar standon a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) támogatásával 8 fémipari cég mutatkozott be. (DGA Gépgyártó Kft., Ferro-Tool Zrt., Solaco Kft., Perametal Kft., Váradi Metal Kft., Ruget Magyarország Kft., Ferzol Kft., L.HF Fémmegmunkáló Kft.)

A magyar cégek a fémipar széles spektrumát képviselve hegesztett acélszerkezetek, lemezmegmunkálás, mélyhúzás, hidegfolyatás, forgácsolás és szerszámgyártás területén mutatták be szolgáltatásaikat. A magyar stand tervezéséért és kivitelezéséért a Tipexpo Kft. felelt. Egy gumiipari cég (Nivex Kft.) önálló standon jelent meg.

Zuliefermesse1

A négynapos kiállítást 21 400 látogató kereste fel 27 országból. A kiállítással párhuzamosan rendeztek egy B2FAIR üzletember találkozót is, melyen 3 magyar cég (Dendrit Mentor Kft., FML Parts Kft., Plast Everest – V & V CRANE Kft.) vett részt.

A rendezvényen Jankó Agnéta, a berlini külgazdasági szakdiplomata tájékoztatta a magyar cégeket a németországi gépipari beszállítói lehetőségekről.

Zuliefermesse2

A magyar cégek pozitívan ítélték meg a részvételt, átlagosan 6-7 jelentősebb tárgyalást folytattak német, lengyel, osztrák, svájci cégek beszerzési vezetőivel. Főként a forgácsolt, kovácsolt alkatrészek, valamint a lemezmegmunkálás iránt mutatkozott nagy érdeklődés.

Mint a legtöbb beszállítói kiállítás esetében, itt is fontos megemlíteni, hogy az ilyen jellegű kiállításokra nem jellemző az azonnali prompt üzletkötés. A kiállításon való megjelenés célja az új célcsoportok felfedezése, célcsoport bővítése, meglévő kapcsolatok ápolása, partnerek igényeinek megismerése, vevői döntések befolyásolása, konkurencia felmérése, iparági trendek megismerése. Az eredmények általában közepes időtávon (minimum 2-3 év) jelentkeznek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

montblanc_star_legacy_pic_01
Device offers wireless printing without a router and mobile print functionality with Apple AirPrint, Google Cloud Print, Mopria and Android support.
p30_pro_eisa

SmartPhone

A Huawei P30 Pro lett az idei év legjobb okostelefonja

2019. augusztus 22. csütörtök
lg_thinq_amazon_01

Smart home

Az LG háztartási gépei bevásárolnak helyetted online

2019. augusztus 22. csütörtök
klíma az irodában

Office

Hogyan állítsuk be a klímát az irodában

2019. augusztus 21. szerda

Dotkom

YouTube előfizetés

Digitális oktatás

YouTube Music előfizetés diákkedvezménnyel

2019. augusztus 19. hétfő
maxresdefault-1

Dotkom

A Huawei bemutatta saját operációs rendszerét

2019. augusztus 11. vasárnap
maxresdefault

Dotkom

A Vodafone beindította a jövő szenzorhálózatát

2019. augusztus 7. szerda
psd2 blockbenpay
adesso magyar iroda

Dotkom

Képviseletet nyit az adesso Magyarországon

2019. augusztus 5. hétfő