Connect with us

Nincs ügyfél az egészségügyben

For_referring_docs

Dotkom

Nincs ügyfél az egészségügyben

Egészségügy a call center szemszögéből.

A gazdaság egyes szektorainak magára találásáról tanúskodnak azok a trendek, amelyek az ügyfélszolgálati rendszereket működtető Tele-Scope hívásai alapján rajzolódnak ki. Az elmúlt időszakban elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek és a közüzemi szolgáltatók dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, ugyanakkor az egészségügy és az állami szféra egyes részei még gyerekcipőben járnak.

“Az ügyfélszolgálati rendszerek aktivitása a gazdaság egyfajta barométere” – mondta Csordás Botond, a Tele-Scope ügyvezető igazgatója. “Pontosan érzékelhető, melyek azok az iparágak, amelyek a korábbi évekhez képest intenzívebb partnerkapcsolat építésbe kezdtek, és hol vannak azok a területek, ahol inkább az ügyfelek kérdéseinek és esetleges panaszainak kezelése dominál. A pénzügyi szférában, a telekommunikációs iparágban és a különböző fogyasztási cikkek területén a márkahűség fontossága felértékelődött, ehhez pedig egyre pontosabb és intenzívebb ügyfél-kapcsolattartásra van szükség.”

telescope_logo

6 évvel megalakulását követően, tavalyi 100 millió forintos forgalmával a Tele-Scope a call center piac egyik meghatározó szereplője lett. A JobGrouphoz való tartozás egyben azt is jelenti, hogy a csoport többi tagjának szolgáltatásaival együtt a HR szolgáltatások széles területét tudják lefedni. Ügyfelei között a pénzügy, a telekommunikáció, a kiskereskedelem, a közüzemi szféra cégei valamint a kintlevőség behajtási megbízások szerepelnek.

Elsősorban gazdaságossági okokból a cégek egyre inkább kiszervezik az összetett, nagy bonyolultságú folyamatokat és ezeket az ügyfélszolgálatos cégekre bízzák. Ma már elvárás, hogy ezek a kihelyezett központok képesek legyenek nagy bonyolultságú, intenzív feladatok ellátására is. Mindehhez természetesen jelentős technikai háttérre és jól képzett, több nyelven beszélő, megbízható és hosszú távon lojális munkatársakra van szükség.

For_referring_docs

Változatlanul vannak olyan ágazatok, amelyek szinte egyáltalán nincsenek jelen az ügyfélszolgálatos cégek palettáján. Ide tartoznak például az állami egészségügyi intézmények, az állampolgárok kiszolgálását végző kormányzati és hatósági szervek és a nagy áruházláncok. “Ezek a szereplők jobbára házon belül oldják meg az ügyfelek telefonos és internetes kiszolgálását. Pedig ügyfélként sokan átélhették, hogy egy áruházlánc esetén milyen nehéz a megfelelő termékinformációt megkapni, vagy hogy egy kórház esetében hogyan is történik az időpont egyeztetés. Meggyőződésem, hogy előbb-utóbb ezen a téren is változás lesz és innen is új szereplőkkel is bővülni fog a megbízóink köre” – mondta Csordás Botond.

 



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

montblanc_star_legacy_pic_01
Device offers wireless printing without a router and mobile print functionality with Apple AirPrint, Google Cloud Print, Mopria and Android support.
p30_pro_eisa

SmartPhone

A Huawei P30 Pro lett az idei év legjobb okostelefonja

2019. augusztus 22. csütörtök
lg_thinq_amazon_01

Smart home

Az LG háztartási gépei bevásárolnak helyetted online

2019. augusztus 22. csütörtök
klíma az irodában

Office

Hogyan állítsuk be a klímát az irodában

2019. augusztus 21. szerda

Dotkom

YouTube előfizetés

Digitális oktatás

YouTube Music előfizetés diákkedvezménnyel

2019. augusztus 19. hétfő
maxresdefault-1

Dotkom

A Huawei bemutatta saját operációs rendszerét

2019. augusztus 11. vasárnap
maxresdefault

Dotkom

A Vodafone beindította a jövő szenzorhálózatát

2019. augusztus 7. szerda
psd2 blockbenpay
adesso magyar iroda

Dotkom

Képviseletet nyit az adesso Magyarországon

2019. augusztus 5. hétfő