Connect with us

technokrata

Zöld Béka díjat nyert a Magyar Telekom

IMG_0080.jpg (1)

Dotkom

Zöld Béka díjat nyert a Magyar Telekom

A legjobb fenntarthatósági jelentésért járó díjért ezúttal a közép-európai régió hét országából összesen 36 közepes- és nagyvállalat mérettetett meg. A legszínvonalasabb jelentés a szakmai zsűri szerint a Magyar Telekomé volt idén.

A zsűri többségének döntése szerint a Magyar Telekom pályázata kiegyensúlyozottan jó minőségével, minden szempont szerint kiváló tartalmával és színvonalával nyerte el az első helyet. Az idei elbírálás során a zsűri a hitelességre és az összehasonlíthatóságra fektetette a legnagyobb hangsúlyt. Nagyobb eséllyel indultak ezért a külső fél által hitelesített jelentések, valamint azok, amelyek a nem pénzügyi teljesítményüket összehasonlíthatóan, kontextusba helyezve mutatták be. A Zöld Béka Díj több mint tíz évvel ezelőtti alapítása óta a vállalatok jelentési gyakorlatában számos lényeges változás ment végbe, ezekhez igazodva jelentések értékelési szempontrendszere immár évek óta a régió legtöbb vállalata által irányadónak tekintett Global Reporting Initiative (GRI) jelentéstételi irányelven alapul.

A Magyar Telekom Csoport egyik kötelezettségvállalása, hogy évente jelentésben teszi közzé fenntarthatósági teljesítményéről szóló beszámolóját. A jelentések már nyolc éve a fenntarthatóság irányelveinek megfelelően számolnak be a Csoport működéséről, tevékenységéről, eredményeiről, és ötödik éve (az országban elsőként) teljesen megfelelnek a GRI irányelveinek. A hitelesség érdekében a jelentéseket független, harmadik fél auditálja, tanúsításuk minden jelentésben megtalálható.

A díjat Christopher Mattheisen a vállalat elnök-vezérigazgatója vette át, ennek kapcsán elmondta: „Számunkra rendkívül örömteli ennek a rangos elismerésnek az elnyerése. A Zöld Béka díj is bizonyítja, hogy sikeresen haladunk kitűzött céljaink felé, hiszen évről évre javítunk vállalatunk amúgy is kiemelkedően jó fenntarthatósági megítélésén. 2002 óta Csoport-szinten koordináljuk környezetvédelmi tevékenységünket, és immáron hetedik éve rendelkezünk fenntarthatósági stratégiával. A 2011-2015-ös időszakra vonatkozó stratégiai fő célkitűzésünk, hogy a fenntarthatóság a Magyar Telekom identitásának részévé váljon, ezzel is versenyelőnyt biztosítva a vállalat számára hosszú távon. Ehhez elengedhetetlen hitelességünk megőrzése, aminek egyik kiváló eszköze a fenntarthatósági jelentés, hiszen ebben tételesen és összehasonlíthatóan, évről évre nyomonkövethetőek az egyes tényezőink, hatásaink.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek