Connect with us

Hirdetés

technokrata

Zöld Béka díjat nyert a Magyar Telekom

Dotkom

Zöld Béka díjat nyert a Magyar Telekom

A legjobb fenntarthatósági jelentésért járó díjért ezúttal a közép-európai régió hét országából összesen 36 közepes- és nagyvállalat mérettetett meg. A legszínvonalasabb jelentés a szakmai zsűri szerint a Magyar Telekomé volt idén.

A zsűri többségének döntése szerint a Magyar Telekom pályázata kiegyensúlyozottan jó minőségével, minden szempont szerint kiváló tartalmával és színvonalával nyerte el az első helyet. Az idei elbírálás során a zsűri a hitelességre és az összehasonlíthatóságra fektetette a legnagyobb hangsúlyt. Nagyobb eséllyel indultak ezért a külső fél által hitelesített jelentések, valamint azok, amelyek a nem pénzügyi teljesítményüket összehasonlíthatóan, kontextusba helyezve mutatták be. A Zöld Béka Díj több mint tíz évvel ezelőtti alapítása óta a vállalatok jelentési gyakorlatában számos lényeges változás ment végbe, ezekhez igazodva jelentések értékelési szempontrendszere immár évek óta a régió legtöbb vállalata által irányadónak tekintett Global Reporting Initiative (GRI) jelentéstételi irányelven alapul.

A Magyar Telekom Csoport egyik kötelezettségvállalása, hogy évente jelentésben teszi közzé fenntarthatósági teljesítményéről szóló beszámolóját. A jelentések már nyolc éve a fenntarthatóság irányelveinek megfelelően számolnak be a Csoport működéséről, tevékenységéről, eredményeiről, és ötödik éve (az országban elsőként) teljesen megfelelnek a GRI irányelveinek. A hitelesség érdekében a jelentéseket független, harmadik fél auditálja, tanúsításuk minden jelentésben megtalálható.

A díjat Christopher Mattheisen a vállalat elnök-vezérigazgatója vette át, ennek kapcsán elmondta: „Számunkra rendkívül örömteli ennek a rangos elismerésnek az elnyerése. A Zöld Béka díj is bizonyítja, hogy sikeresen haladunk kitűzött céljaink felé, hiszen évről évre javítunk vállalatunk amúgy is kiemelkedően jó fenntarthatósági megítélésén. 2002 óta Csoport-szinten koordináljuk környezetvédelmi tevékenységünket, és immáron hetedik éve rendelkezünk fenntarthatósági stratégiával. A 2011-2015-ös időszakra vonatkozó stratégiai fő célkitűzésünk, hogy a fenntarthatóság a Magyar Telekom identitásának részévé váljon, ezzel is versenyelőnyt biztosítva a vállalat számára hosszú távon. Ehhez elengedhetetlen hitelességünk megőrzése, aminek egyik kiváló eszköze a fenntarthatósági jelentés, hiszen ebben tételesen és összehasonlíthatóan, évről évre nyomonkövethetőek az egyes tényezőink, hatásaink.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés