Connect with us

technokrata

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat kapott a Samsung

samsungsign-e1325016848714

Dotkom

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat kapott a Samsung

Call Center kategóriában 3. helyezést ért el a Samsung hazai ügyfélszolgálata a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjért folyó versenyben.

A Samsung ügyfélszolgálata zöldmezős beruházásként indult két évvel ezelőtt, munkatársai ma már éves szinten több mint 200 000 hívást kezelnek. A vállalat jelenlegi és a jövőbeni ügyfelei az összes termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizes kérésekkel és kérdésekkel fordulhatnak az ügyfélszolgálathoz a hét minden napján a 06-80-SAMSUNG számon.

A Samsung ügyfélszolgálatának sikere többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon képezik ki telefonosaikat, a tréning során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 5 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők, amely alapján kialakult az részt vevő cégek rangsora.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek