Connect with us

technokrata

Sikeres volt a Cisco audit

Cisco

Dotkom

Sikeres volt a Cisco audit

A NET’54 Kft. szakértelmét a Cisco igazolja

Alig két évvel a piacra lépést követően Silver minősítéssel díjazta a Cisco a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. szakmai és üzleti teljesítményét. A NET’54 számára éves szinten az árbevétel jelentős részét képező Cisco-értékesítés mellett a minősítés alapját a kiválóan képzett szakembergárda jelentette.

A nemzetközi sztenderdeknek megfelelő Cisco Silver minősítés megszerzésének előfeltételeként a NET’54 már rendelkezett négy Cisco specializációval és két CCIE (Cisco Certified Internetwork Expert) minősítésű mérnök kollégával. A szigorú követelményeket támasztó audit a műszaki és értékesítési folyamatok mélyreható elemzése mellett kitért többek között a logisztikai folyamatokon belül a raktár- és cserekészlet kezelésére, és különös figyelmet fordított az ügyféligények felmérésére és kezelésére is. Szúrópróba-szerűen kiválasztott lezárult projekteknél értékelték a NET’54 értékesítési, támogatási és ügyfélkezelési stratégiáját, amely alapján Cisco Silver minősítéssel díjazták a cég eddigi munkáját. „A minősítés eléréséhez támasztott szigorú feltételek oka, hogy ügyfeleink üzleti folyamatai olyan mértékben függnek az általunk kialakított hálózatoktól, hogy nem engedhetik meg maguknak, hogy ne a legjobbakkal dolgozzanak. Erre nyújt garanciát az általunk megszerzett kitűnő fokozatú Cisco Silver minősítés” – tette hozzá ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. ügyvezetője.

„Nem vesztegetjük az ügyfél pénzét próbálkozásra”

A Cisco Silver fokozat biztosítékot jelent a NET’54 ügyfelei számára, hogy a kiváló minőségű Cisco berendezések szállításán túl a cég megfelel a különösen szigorú ügyfél-elégedettségi mércének, és az általa nyújtott támogatás és szakmai felkészültség is kifogástalan. „Az állandó belső és külső továbbképzések mellett szakmai megbízhatóságunk alapja az a tesztlabor, melyet a telepítések előtti finomhangolásokra alakítottunk ki, és amely garantálja, hogy élesben nem vesztegetjük az ügyfél idejét próbálkozásokra” – magyarázta ifj. Karászi József. Feltehetően ennek köszönhető az is, hogy az elmúlt évben a Cisco Systems belső rendszerében az ötfokú ügyfél-elégedettségi skálán a NET’54 Kft. 4,71-es értékelést kapott korábbi megbízóitól.

 



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek