Connect with us

technokrata

Ennyibe fog kerülni az Office 2013

MicrosoftNewOffice

Dotkom

Ennyibe fog kerülni az Office 2013

Még nem tudni, hogy mikor jelenik meg végre az új Microsoft irodai szoftvercsomag, árcédulát mindenesetre már kapott.

A Microsoft halad a korral, vagyis véget ér a minden otthoni gépre külön Office korszaka. Bár még élni fog ez a verzió is, de jönnek mellé az új licenszelési lehetőségek, így akár öt otthoni gépen is futtatható lesz ugyanaz az Office egy előfizetéssel.

Az Office Home és Student 2013 tartalmazni fogja a Word-öt, az Excel-t, a Power Pointot és a OneNote-ot és 139 dollárba fog kerülni az Államokban. Ha Outlook-ot is szeretnénk, akkor Home-ban és Business-ben ez már 219 dollárba fog kerülni. A Professional kiadás már minden Office-eszközt tartalmazni fog, így lesz benne Acces és Publisher is, ami így már 399 dollárt ér. Ezek az irodai szoftvercsomagok egy gépre érvényesek és a számítógépünkről futnak.

Felhő-alapú Office

Ezzel szemben a kétfajta Office 365 csomag is lesz, mely számos előnnyel fog járni azoknak, akik előfizetnek majd rá. A Home Premiumért évi 99 dollárt kell fizetni, ezért a pénzért kapunk egy 20 GB-os SkyDrive tárhelyet, havi 60 perc Skype egyenleget és öt különböző számítógépről is el lehet érni a dokumentumokat. A gépeket bármikor aktiválhatjuk és deaktiválhatjuk és azonnal elérjük azokat a szolgáltatásokat a felhőn keresztül, amiket egy mezei, feltelepített Home Premium esetén is el tudunk érni. Öt felhasználó használhatja a fiókot és van egy 30 napos, ingyenes próbalehetőség is.

Office 365 a kisvállalkozóknak

Azok a cégek, ahol maximum 10-en dolgoznak, előfizethetnek az Office 365 Small Business Premium csomagra, amiben az Office összes komponense elérhető. Összesen öt PC-re vagy Mac-re külön feltelepíthető az irodai szoftvercsomag, jár hozzá egy 25 GB-os Outlook tárhely, egy 10 GB-os felhő-alapú tárhely és felhasználónként extra 500 MB tárhely. A harminc napos próbaverzió természetesen ugyanúgy elérhető, vagyis a cégvezetés eldöntheti, hogy akar-e élni egy ilyen Office 360 Small Business Premium lehetőséggel, de ez évi 149 dollárba kerül felhasználónként (maximum 1500 dollár/év). Kis trükközéssel az első éves költség leszorítható, ugyanis ha október 19-ig beszerzünk egy Office 2010-et vagy Office 2011 for Mac-et, akkor ingyen felfrissíthetjük Office 2013-ra vagy egy évre ingyen megkapjuk az Office 365 elérést. Minderről bővebben a Microsoft hivatalos Office blogjában olvashatnak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek