Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Ricoh stratégiai befektetése a PTI marketing technológiába

Dotkom

A Ricoh stratégiai befektetése a PTI marketing technológiába

“A nyomtatás és ami mögötte van” kezdeményezés folytatása.

 A Ricoh Company, Ltd. bejelentette, hogy egy jelentős befektetést hajtott végre a web-to-print és személyre szabott marketing megoldások területén vezető PTI Marketing Technologies™ cégbe. PTI Marketing Technologies™ vállalkozói felhasználók és nyomdaipari üzleti vállalkozások számára kínál megoldásokat. A stratégiai befektetést a Ricoh az új marketing párhuzamos irányítási eszközeinek jövőbeni fejlődés növekedésére fogja felhasználni, mely eszközök a vállalkozások és nyomdai kereskedelem folyamatos előrehaladásában és hatékonyabb működésében nyújt segítséget.

A Ricoh ezáltal teljessé kívánja tenni a teljes előállítási folyamatot felölelő nyomdai megoldásokat az ügyfelek számára, biztosítva ezzel az összes szükséges forrást a vállalkozásoknak, hogy marketing szolgáltatókká (MSP) válhassanak, beleértve a marketing automatizációját és a márkamenedzsmentet. A Ricoh globális szinten, mérettől függetlenül biztosítja a vállalatok számára, hogy olyan eszközökkel bővíthessék üzleti vállalkozásaikat, mint például az adatbányászat, a dokumentumkezelő szoftverek, vezető ipari digitális nyomtatók, és egyéb megoldások – mindezekkel versenyképes előnyhöz juttatva az ügyfeleket.

A Ricoh és a PTI olyan új technológiát, szoftvert és piaci szolgáltatásokat fog nyújtani, melyekkel a cégek releváns, többcsatornás marketing kampányokat koordinálhatnak globálisan, regionálisan és helyi szinten egyaránt. A Ricoh már régóta elkötelezett a vállalatok jelentős marketing és üzleti fejlődését elősegítő eszközökkel való támogatásában olyan programokon keresztül, mint például a Business Booster és a Business Driver Program™.

Ezek az értéknövelő kezdeményezések a vállalatok gyors előrehaladását segítik elő a még produktívabb és nyereségesebb üzleti stratégiák elérésében. A Ricoh a PTI vállalatba való befektetésével lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy vállalkozásaikat meghaladó módon, mégis egyszerűen növeljék portfóliójukat csupán egyetlen nyomdai értékesítési csatornán keresztül. Ilyen például a direkt mail, a teljes spektrumot lefedő többcsatornás kommunikációs csatorna, mely értéknövelő mind a saját üzletük, mind pedig az ügyfeleik számára.

“A jelenlegi nyomdai vállalkozások olyan megoldásokat keresnek, mely túlmutat a hagyományos nyomdai szolgáltatásokon, hogy megtarthassák piaci versenypozíciójukat. Ez a Ricoh célja a “ A nyomtatás és ami mögötte van” (“Print and Beyond”) szlogenje alatt elindított  kezdeményezésével – lehetővé téve az ügyfelek bevételének és hatékonyságuk növelését, valamint, hogy nagyobb hatásfokkal csökkenthessék kiadásaikat, függetlenül üzleti vállalkozásaik tervezett irányától. 

2011-ben a vállalatok bejelentették, hogy a Ricoh egy felhő-alapú szoftvermegoldással fogja bővíteni kínálatát, amellyel nagyban bővíthető a nyomdaipar és egyéb média nyomatainak formátum megjelenítése, beleértve a PDF, AFP és HTML formátumokat is, a PTI email alapú SaaS szoftverével (MarcomCentral).  Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a vállalkozások kierjedt ügynökségeket, kereskedőket és másokat is támogathassanak a márkavezetők egyidejű hozzáférhetőségével.

A Ricoh “ A nyomtatás és ami mögötte van” kezdeményezéséről további információt az alábbi oldalon találhat:

http://www.ricoh.hu/about-ricoh/news/2012/ricoh_drupa.aspx



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés