Connect with us

technokrata

Legtöbben csak szórakozunk az interneten

Using-PC

Dotkom

Legtöbben csak szórakozunk az interneten

A magyar internetezők kétharmada szórakozás céljából használja az internetet, valamivel megelőzve ezzel a világinternetezőit, akiknek hattizedére jellemző ez – derül ki az Ipsos 24 országra kiterjedő, elmúlt negyedévről szóló felmérésének eredményeiből.

E szerint a magyaroknál nagyobb hányadban csak a török (72 százalék) és a kínai (71 százalék) netezők keresnek fel weblapokat, hogy személyes érdeklődésükkel kapcsolatos információkhoz jussanak. Az élvonalban vannak még a japánok (65 százalék), a dél-koreaiak (65 százalék) és a svédek (64 százalék).

A szórakoztató tartalmak letöltésének gyakorisága a magyarok körében megfelel a világátlagnak. Zeneletöltésre 43 százalékuk, filmletöltésre 34 százalékuk használja a világhálót. Televíziót online módon 18 százalékuk néz, ami kicsivel elmarad az átlagos 22 százaléktól. Kína messze világelső mindhárom területen. A helyi netezők 72 százaléka tölt le zenét, 71 százaléka mozifilmet és 55 százaléka néz online tévéműsorokat. Legritkábban a japánok és a franciák használják az internetet erre a célra. Mindössze 24 százalékuk jut így zeneszámokhoz, 9, illetve 15 százalékuk mozifilmekhez, 7, illetve 9 százalékuk televízió műsorokhoz.

Videojátékot a vizsgált országokban megközelítőleg minden harmadik (27 százalék) netező játszik. Ezen a téren is a kínaiak a világelsők 61 százalékkal, őket a lengyelek (47 százalék) és a törökök (38 százalék) követik. Legkevésbé a svédek (14 százalék), a dél-koreaiak (16 százalék), a magyarok (17 százalék), a franciák és a japánok (18-18 százalék) kedvtelése a webes játék.

A felmérésben részt vevő országok lakói közül Indiára a legjellemzőbb az online szerencsejáték: az elmúlt negyedévben minden negyedik indiai kockáztatta pénzét azinterneten. A magyarok 16 százaléka kockáztatja így a pénzét, ezzel a hazai netezők kicsivel a 13 százalékos nemzetközi átlag felett vannak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd