Connect with us

Hirdetés

technokrata

Olcsó és gyors piacszerzés a WEB 2.0-val

Dotkom

Olcsó és gyors piacszerzés a WEB 2.0-val

Milyen az üzletet hozó site? Hogyan kell használni a közösségi oldalakat üzleti célokra?

Az online-ban, internetben rejlő marketing-lehetőségeket szinte a kis- és középvállalatok testére szabták. Ha értő módon tudjuk használni az online-ban, internetben, közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, szinte semmi pénzből hihetetlen széles piacot nyithatunk magunknak. Egy pillantás alatt ismertté tehetjük termékeinket, szolgáltatásainkat, ötleteinkhez társakat találhatunk, kedvezményes üzleteket köthetünk. S nem kell hozzá más, csak a fortélyok ismerete.
A sikeres vállalatok nem kis mértékben annak is köszönhetik sikereiket, hogy fórumként használják a világhálót, s így olyan közösségi intelligenciára tesznek szert, amely más formában nem lenne elérhető. Lépje meg Ön is az elkerülhetetlent! Alakítsa ki új webes kommunikációját és annak részeként új vállalati közösségi kommunikációs, s ennek révén új típusú értékesítési rendszerét!A Piac & Profit tréningje konkrét, üzleti haszonra váltható tudást ad át szakembereken keresztül.

időpont: 2012. január 26.
helyszín: BKIK Székház (Budapest, I. kerület, Krisztina krt. 99.)

A tréning témái:

Kezdjük a honlappal!
A sikeres, jól működő honlap kritériumai. Hogyan növeljük a pagerank-ünket. Mit számít a látogatottság, hogyan népszerűsítsük a honlapunkat. Trükkök, amivel odaszoktatjuk a látogatót.

A keresőoptimalizálás és a kulcsszavak jelentősége a google-keresők meghódítása érdekében.
Tényleg megkerülhetetlen a Google? Hogyan érhető el, hogy a keresőprogram termékünket, szolgáltatásunkat stb. dobja ki az első helyeken? Mit kell tennünk a nagy látogatottság érdekében.

Web 2.0. Az online kommunikáció felépítése, használata.
Hogyan építsünk adatbázist. A hírlevél-kommunikáció és az e-DM használatában rejlő előnyök, lehetőségek. Hogyan szólítsuk meg az ügyfélkörünket, hogy ne töröljön le azonnal bennünket. SPAM-lista elkerülésének technikái. Jogszabályi háttér. Miért használjuk a mobil webet?

WEB 2.0. A közösségi oldalak használata a vállalat sikere érdekében.
Jól bevált módszerek, sikeres példák bemutatása. Hogyan működik a közösség? Milyen módszerekkel érhető el, hogy a mintegy 700-800 ezer magyar közösségi oldalhasználó jelentős részéhez eljussunk mondanivalónkkal? Trükkök, lelemények.

Védd magad! Támadások fajtái, károk, kivédésük.

Az állandó jelenlét, kapcsolattartás, a gyors reagálás, informálódás biztosítékai.
Hardverek és szoftverek. Gyorsan, hatékonyan, olcsón, s mindig elérhetően. Mobil kommunikációs eszközök bemutatása, használatuk előnyei.


További felvilágosítás és információ:

Tel. : (1) 239 – 9597, E-mail : konferencia@piacesprofit.hu

Szervezők

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

Piac&Profit
Piac&Profit

Szakmai partnerek

Hinora Cégcsoport

Hinora Cégcport

Seo Lab Kft.
Seo Lab Kft

Médiatámogató

Adverticum Zrt.

Adverticum Zrt.

BrandTrend
BrandTrend

Opinion Leaders
Opinion Leader
s

PC World

PC World

Prím Online
Prím Online

PARTNEREINK
       kereső optimalizálás
kereső optimalizálás
 Privátbankár Európai KKV-hét

Tovább
Hirdetés



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés