Connect with us

technokrata

Olcsó és gyors piacszerzés a WEB 2.0-val

web 2.0

Dotkom

Olcsó és gyors piacszerzés a WEB 2.0-val

Milyen az üzletet hozó site? Hogyan kell használni a közösségi oldalakat üzleti célokra?

Az online-ban, internetben rejlő marketing-lehetőségeket szinte a kis- és középvállalatok testére szabták. Ha értő módon tudjuk használni az online-ban, internetben, közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, szinte semmi pénzből hihetetlen széles piacot nyithatunk magunknak. Egy pillantás alatt ismertté tehetjük termékeinket, szolgáltatásainkat, ötleteinkhez társakat találhatunk, kedvezményes üzleteket köthetünk. S nem kell hozzá más, csak a fortélyok ismerete.
A sikeres vállalatok nem kis mértékben annak is köszönhetik sikereiket, hogy fórumként használják a világhálót, s így olyan közösségi intelligenciára tesznek szert, amely más formában nem lenne elérhető. Lépje meg Ön is az elkerülhetetlent! Alakítsa ki új webes kommunikációját és annak részeként új vállalati közösségi kommunikációs, s ennek révén új típusú értékesítési rendszerét!A Piac & Profit tréningje konkrét, üzleti haszonra váltható tudást ad át szakembereken keresztül.

időpont: 2012. január 26.
helyszín: BKIK Székház (Budapest, I. kerület, Krisztina krt. 99.)

A tréning témái:

Kezdjük a honlappal!
A sikeres, jól működő honlap kritériumai. Hogyan növeljük a pagerank-ünket. Mit számít a látogatottság, hogyan népszerűsítsük a honlapunkat. Trükkök, amivel odaszoktatjuk a látogatót.

A keresőoptimalizálás és a kulcsszavak jelentősége a google-keresők meghódítása érdekében.
Tényleg megkerülhetetlen a Google? Hogyan érhető el, hogy a keresőprogram termékünket, szolgáltatásunkat stb. dobja ki az első helyeken? Mit kell tennünk a nagy látogatottság érdekében.

Web 2.0. Az online kommunikáció felépítése, használata.
Hogyan építsünk adatbázist. A hírlevél-kommunikáció és az e-DM használatában rejlő előnyök, lehetőségek. Hogyan szólítsuk meg az ügyfélkörünket, hogy ne töröljön le azonnal bennünket. SPAM-lista elkerülésének technikái. Jogszabályi háttér. Miért használjuk a mobil webet?

WEB 2.0. A közösségi oldalak használata a vállalat sikere érdekében.
Jól bevált módszerek, sikeres példák bemutatása. Hogyan működik a közösség? Milyen módszerekkel érhető el, hogy a mintegy 700-800 ezer magyar közösségi oldalhasználó jelentős részéhez eljussunk mondanivalónkkal? Trükkök, lelemények.

Védd magad! Támadások fajtái, károk, kivédésük.

Az állandó jelenlét, kapcsolattartás, a gyors reagálás, informálódás biztosítékai.
Hardverek és szoftverek. Gyorsan, hatékonyan, olcsón, s mindig elérhetően. Mobil kommunikációs eszközök bemutatása, használatuk előnyei.


További felvilágosítás és információ:

Tel. : (1) 239 – 9597, E-mail : konferencia@piacesprofit.hu

Szervezők

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

Piac&Profit
Piac&Profit

Szakmai partnerek

Hinora Cégcsoport

Hinora Cégcport

Seo Lab Kft.
Seo Lab Kft

Médiatámogató

Adverticum Zrt.

Adverticum Zrt.

BrandTrend
BrandTrend

Opinion Leaders
Opinion Leader
s

PC World

PC World

Prím Online
Prím Online

PARTNEREINK
       kereső optimalizálás
kereső optimalizálás
 Privátbankár Európai KKV-hét



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek