Connect with us

technokrata

Vidéken is terjed a közösségi vásárlás

BB

Dotkom

Vidéken is terjed a közösségi vásárlás

A közösségi vásárlói oldalt működtető piacvezető Bónusz Brigád vidéken is terjeszkedik.

A társaság tervei szerint 2012 első negyedévének végére már nyereséget is hoz a vállalkozás. A kedvezményes termékeket és szolgáltatásokat eladó oldal a forgalomból bruttó 30 százalékban részesedik.

Az alig egyéves működésre visszatekintő bónuszokat, kuponokat értékesítő, nagyon gyorsan fejlődő közösségi vásárlói internetes kereskedelmi oldalak forgalma az előrejelzések szerint 3-3,5 milliárd forint lesz az idén. A felmérések szerint a 14-74 év közötti lakosság 3,5 százaléka vásárolt már közösségi oldalon, túlnyomó részben szépségipari szolgáltatást, választott az eddig kevéssé ismert nemzetiségi éttermek ajánlatai, a fogászati és más egészségügyi kezelések, különleges sportélmények, családos és kisgyerekes szolgáltatások és utazási ajánlatok között. Jelentős részük olyan internetező, aki korábban nem vásárolt a világhálón.
A becslések szerint napjainkban mintegy hatvan cég működtet internetes közösségi vásárlási oldalt, s számuk az év végére a százat is elérheti. A cég közölte, októberben Kecskeméten és Debrecenben indult el szolgáltatásával, így Miskolc és Szeged után már ezekben a városokban is helyi ajánlatokat találnak az oldalon a vásárlóközösség tagjai. Az országos bővülés folyamatos, így hamarosan Nyíregyházán, Pécsen, Győrön és Székesfehérváron is megjelenik a társaság.
A városokban a vásárlók az országos ajánlatok mellett hetente két-három helyi ajánlattal találkozhatnak, akár az okostelefonjaikon is. A vásárlói oldalon bevezetett teljes körű pénz visszafizetési garancia a vidéki városokra is érvényes.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek