Connect with us
86424

Dotkom

Vezet a SAS

Az IDC szerint a SAS® megtartotta első helyét és 35,2 százalékra növelte piaci részesedését a tavalyi évben.

Az üzleti intelligencia eszközök globális piacát bemutató IDC jelentés[1] szerint 2010-ben a bevételek alapján továbbra is a SAS vezette a fejlett analitikai megoldások szegmensét 35,2 százalékos piaci részesedésével, mely növekedést jelent a 2009. évi 34,7%-hoz képest. A bővülés mértéke is nőtt a korábbi évhez viszonyítva, ugyanis a tanulmány szerint a SAS fejlett elemző eszközök értékesítéséből származó bevétele 2009-ről 2010-re 10,1%-kal nőtt, míg ez az érték 2008-2009 között 6,3% volt.

A cégek jellemzően a döntések támogatásához, valamint a vállalati adatokból nyerhető információk kiaknázása érdekében használják az üzleti analitikai megoldások vezető szállítójának számító SAS elemző szoftverét. „Az, hogy a vállalatok egyre többet áldoznak a SAS analitikai megoldásaira, azt bizonyítja, hogy az új üzleti lehetőségek felderítésében, a mélyebb ügyfélismeretben, a hatékonyabb működésben, és a nagyobb jövedelmezőségben jelentős érték rejlik.” – nyilatkozta Jim Davis, a SAS senior alelnöke és marketingigazgatója.

Az IDC által vizsgált fejlett analitikai termékek között szerepelt a SAS Enterprise Miner TM előrejelző modellező és elemző csomag is, melynek segítségével minimalizálhatók a kockázatok, előrejelezhetők az erőforrásigények, növelhető a válaszadási arány a marketingkampányok során, csökkenthető az ügyfélvesztés, és felderíthetők a csalások. Az Amerikai Egyesült Államok 9. legnagyobb Visa® és MasterCard® hitelkártya-kibocsátója, a több millió ügyféllel rendelkező PREMIER Bankcard is például SAS Enterprise Minerrel veszi célba a csalásokat. „Az előrejelző modellek segítségével 3 százalék körülire tudtuk csökkenteni a csalási rátánkat, mely összegben kifejezve 9 millió USD bevételt jelent a cég számára. Ez egyértelműen alátámasztja, hogy helyesen döntöttünk, amikor a piacvezető elemző eszközét választottuk” – nyilatkozta Rex Pruitt, a PREMIER Bankcard MIS analitikai divíziójának menedzsere.

A SAS bevételének több mint 23%-át forgatja vissza a széleskörű üzleti analitikai megoldásait érintő K+F tevékenységbe, beleértve az adatmenedzsment területét, az elemző, lekérdező/jelentéskészítő eszközöket, és a speciális alkalmazásokat. A SAS termékei iparág-specifikus megoldásokat kínálnak a pénzügyi szolgáltatásoknak, az egészségügy és az élettudományok területén működő vállalatoknak, és más iparágak számára is. Ugyanakkor a SAS szoftverek az ágazatközi üzleti kérdésekre is választ adhatnak, ahogyan ezt például a SAS Customer Intelligence teszi.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

TAG-Heuer-Carrera-Calibre-16-Chronograph-2019-Model-Updated-design-3

SmartWatch

Új modellekkel frissült a TAG Heuer Carrera Calibre kollekció

2019. szeptember 15. vasárnap
Honor Band 5_all_colours_1_web

Kütyük

Magyarországra is megérkezik a Honor Band 5

2019. szeptember 14. szombat
men's  watch, Men's Accessories, beautiful stylish watches

SmartWatch

Prémium okosórához prémium szíj dukál!

2019. szeptember 13. péntek
2019 OLED TV NVIDIA G-SYNC_1

Smart-TV

NVIDIA G-SYNC támogatást kapnak az LG 2019-es OLED televíziói

2019. szeptember 12. csütörtök
iphone11-5

SmartPhone

Ilyenek lettek és ennyibe fognak kerülni az új iPhone-ok

2019. szeptember 12. csütörtök

Dotkom