Connect with us

Hirdetés

technokrata

Több mint 2 milliárd Ft kuponokból

Dotkom

Több mint 2 milliárd Ft kuponokból

Az alig egyéves működésre visszatekintő bónuszokat, kuponokat értékesítő, nagyon gyorsan fejlődő közösségi vásárlói internetes kereskedelmi oldalak forgalma az idén várhatóan jóval meghaladja a 2 milliárd forintot, de elérheti a 3 milliárd forintot is.

A GKIeNET-BCE E-buisness Kutatóközpont szerdán Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott elemzése szerint a növekedést befolyásolja az is, hogy milyen gyorsan bővül az internetes vásárlás.

Kis Gergely, a GKIeNet ügyvezetője elmondta, napjainkban mintegy 50 internetes bónusz-kupon üzletben érdekelt cég van az országban, a fejlődésre azonban jellemző, hogy az ilyen típusú közösségi vásárló oldalak csak 2010 második felében indultak, s egyelőre nagyobb számban csak a fővárosban működnek.

Az  internetes kuponos piacon vezető Bónusz Brigád magyar start up cég tulajdonosa és ügyvezetője, Kaprinay Zoltán és Heller Gábor elmondták, hogy a társaság az idén várhatóan eléri az 1 milliárd forintos forgalmat – decemberre a havi mintegy 280 milliós bevételi szintet -, amiből 30 százalék a jutalék. Ebből a pénzből azonban sokat költ a cég például üzletfejlesztésre és internetes hirdetésekre. Cégük 2010 szeptemberében indult, s jelenleg 17 főt foglalkoztat. A piac nagyon gyorsan fejlődik, amit mutat az is, hogy a Bónusz Brigád áprilisban még csak 6 főt alkalmazott.

A társaság garanciát vállal arra is, hogy ha vevőnek nem tetszett a szolgáltatás vagy termék, akkor visszatéríti a pénzt.

A cég csak olyan ajánlatokat tesz fel a honlapjára, ami legalább 50 százalékos kedvezményt tartalmaz.

Kis Gergely elmondta, a szolgáltatást vagy terméket ajánlónak azért éri meg a kupon oldalakon szerepelni, mert nagy reklámfelületet kap a kedvezményért cserébe, s úgy tud nagy
márkaismertséget elérni, hogy nem költ rá nagy összeget. Ezen túlmenően kialakíthat egy törzsvevőkört is, illetve a kedvezményért vásárlók az üzletbe való látogatásukkor megvesznek olyan termékeket és szolgáltatásokat is, ami már teljes árú.

Kaprinay Zoltán hozzátette, a Bónusz Brigád nemcsak közösségi vásárlói felület, a cég egy nagy közösséget, partnerhálózatot épít magának, amit minőségi ajánlatokkal szolgál ki.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés