Connect with us

technokrata

Intelligens Honda motorok

2810

Dotkom

Intelligens Honda motorok

A szoftver előre tudja jelezni a tervezett modellek várható piaci fogadtatását.

A Honda R&D Europe az üzleti analitikai megoldások egyik piacvezető szállítóját, a SAS-t, valamint partnerét, a Value Labet választotta az európai fogyasztói preferenciák elemzéséhez és előrejelzéséhez. A SAS Customer Intelligence analitikai képességei támogatják az új motorkerékpárok tervezését annak érdekében, hogy a modellek megfeleljenek a piaci igényeknek.

 

A SAS Customer Intelligence alkalmazásával a Honda egységes környezetben tudja integrálni az évek során összegyűjtött, nagy mennyiségű kvantitatív és kvalitatív kutatási adatait, elemzésükkel pedig azonosítani tudja a trendeket, és előre tudja jelezni a tervezett modellek várható piaci fogadtatását.

„Már önmagában az adatintegráció nagy előnyt jelent, hiszen rendszertípustól függetlenül lehetővé teszi az információkhoz való gyors hozzáférést, továbbá időt takaríthatunk meg az automatizált jelentéskészítő eszközökkel. A legnagyobb értéket mégis az jelenti, hogy az adatainkat értelmezni tudjuk, s az összefüggéseket látva előrejelzéseket készíthetünk a vevőink igényeiről. Így a kutatási adatokból nyert információk alapján tervezhetjük meg az új motorkerékpárokat.” – nyilatkozta Daniele Lucchesi, a Honda R&D Europe piac- és termékkutatási menedzsere.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek