Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új vezető az Arcus Comm élén

Dotkom

Új vezető az Arcus Comm élén

Az Arcus Interactive Group marketingkommunikációs megoldások szállítására szakosodott divíziójának élére új vezetőt nevezett ki Bósza Zsolt személyében. A szakember ügyfélkapcsolati igazgatóként került a cégcsoporthoz 2007 nyarán, idén áprilistól pedig divízió igazgatóként az interaktív ügynökségi kompetenciák összefogásáért felel.

Bósza Zsolt, az Arcus Comm újonnan kinevezett vezetője több mint egy évtizedes szakmai múlttal rendelkezik az internet iparágban. Szakmai karrierjét a Pannon GSM kereskedelmi osztályán kezdte 1993-ban, kiemelt ügyfél értékesítési menedzserként. 1997-ben igazolt át az Euroweb International kereskedelmi és marketing osztályára, mint sales és termékfejlesztés támogatással foglalkozó szakember. 2002-től a Marketline online-beszerzés támogató megoldásainak piacra vezetését segítette.

2004-ben, mint e-commerce tanácsadó került a  Sanoma Budapest Kiadói zRt. internet divíziójához, ezzel párhuzamosan online termékekkel kapcsolatos fejlesztésekben független szakértőként is részt vett. 2006-tól az Interware Zrt. online média üzletágát vezette, innen érkezett 2007 nyarán  az  Arcus Interactive Group-hoz, mint Account Director, ahol az elmúlt közel két évben olyan kulcsügyfelek megszerzésében és kiszolgálásában játszott szerepet, mint az MTV Networks Hungary, a British American Tobacco, az OTP, a UPC Magyarország vagy a SAB Miller csoport Dreher márkája.

Idén tavasszal több személyi és strukturális változás történt a cég életében. A cégcsoport vezetését a társtulajdonos-alapító Végvári Imre vette át, aki a gazdasági válság hatására változó piaci és ügyféligényeknek megfelelően alakította át a társaság felépítését. Az átalakítások célja, hogy az első számú megrendelői igényt, a hatékony profit-maximalizálást szolgálja a cégcsoport minden egyes projektje. Az Arcus Comm divízióban szintén ennek a szemléletnek megfelelő átalakítás megy végbe.

Bósza Zsolt hangsúlyozta, hogy az üzletágat és az egész csoportot érintő változással egy újfajta szemléletet sikerült meghonosítaniuk a mindennapi munkamenet során, ami elsősorban a kommunikációs projektek megoldásához vezető út kialakításában mutatkozik meg. “Figyelembe kell vennünk, hogy a körülöttünk lévő világ folyamatos változásban van. Ahhoz, hogy a leghatékonyabb ügyfélkiszolgálást tudjuk megvalósítani és a legmegfelelőbb megoldást tudjuk nyújtani partnereinknek, a változásokhoz gyorsan alkalmazkodni képes szakmai kompetenciákkal és szervezettel kell rendelkeznünk. Jelenleg az üzletág ilyen irányú fejlesztésén dolgozunk.”.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés