Connect with us

Hirdetés

technokrata

Stumble: Kaotikus navigálás és reklám

Dotkom

Stumble: Kaotikus navigálás és reklám

Már több mint 7 millió felhasználója van a StumbleUpon szociális hálónak, melynek segítségével valóban felfedezhetjük az Internetet.

A program használatához (Firefox ajánlott) fel kell telepíteni a toolbart (eszköztárat), beállítani az érdeklődési köröket, majd mindössze annyi a teendő, hogy megnyomjuk a Stumble gombot. A találatok olyan weboldalakra irányítanak, melyeket a hasonló érdeklődési körbe tartozók népszerűnek találtak. Lehetőség van az adott oldal értékelésére, ám ez nem kötelező, de érdemes, mivel a rendszer tanulékony, és a tetszési index szerint integrálja a következő találatot. A Stumble segítségével játékosan, egyben kaotikusan navigálhatunk olyan weboldalakon, melyeket egy összetett keresés esetén sem találunk meg.

A találatokat megoszthatjuk barátainkkal, ismerőseinkkel is. Az alkalmazásnak már több mint 7 millió felhasználója van világszerte, s mindezt úgy érte el, hogy soha nem reklámozták. A Stumble tulajdonképpen egy újfajta hirdetési eszköz az interneten, a hirdetők minimális összegért befűzhetik weboldalaikat a találatok közé, ezzel az internetezőt saját oldalaikra irányítva. Egyes szakértői becslések szerint a cég évente 10 millió dollár bevételt ér el. Ez a pénz az eBay zsebében landol, hiszen az aukciós portál néhány éve 75 millió dollárért vásárolta meg a StumbleUpon-t.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés