Connect with us

Hirdetés

technokrata

Két díjat nyert az APC az Everything Channel vállalattól

Dotkom

Két díjat nyert az APC az Everything Channel vállalattól

Az APC by Schneider Electric nyerte el a 2009-es CRN Channel Champion címet az energiaellátás-védelmi és felügyeleti kategóriában, valamint a vállalatot választották a 2009-es Everything Channel Five-Star Partner Program Guide Certification program nyertesének.

A CRN Channel Champion a technológiai rendszerintegrátorok körében végzett legátfogóbb piaci tanulmány, amely a megoldászállítóknak a beszállítók termékeiről és szolgáltatásairól alkotott általános véleményét méri. A Five-Star Partner Program Guide Certification a vállalat elkötelezettségét és a viszonteladó partnerek – rendszerintegrátorok, technológiai megoldásszállítók és tanácsadók – számára indított programokat ismeri el.

“Örömmel tölt el bennünket, hogy átvehettük ezt a két fontos díjat, amellyel partnereink az iránti elkötelezettségünket ismerik el, hogy a legjobb megoldásokkal lássuk el őket a sikeres működéshez” – mondta Marc Sherman, az APC észak-amerikai marketingért felelős alelnöke. “Célunk, hogy első számú partnerré váljunk és partnereinkkel együttműködve olyan innovatív megoldások kialakítására törekszünk, amelyek segítségével ügyfeleink megbízható és hatékony infrastruktúrát építhetnek ki” – tette hozzá Marc Sherman.

2008-ban az APC továbbfejlesztette partnerprogramját, amely az üzleti lehetőséget a legfontosabb iparági trendekhez igazítja, emellett kiterjesztette programját az észak-amerikai partnerek erőforrásaira összpontosítva, és olyan modellt vezetett be, amelynek segítségével az eladáshoz szükséges erőforrások elosztásával a szükséges eszközök és a partnerek jellegének függvényében optimalizálhatja a termékek és szolgáltatások elérhetőségét.

Az Everything Channel minősítési programmal a partnerek lehetőséget kapnak az energiaellátási, hűtési, szolgáltatási és környezetfelügyelettel kapcsolatos kompetenciáik fejlesztésére, valamint a technológiai kihívásokat jelentő telepítésekhez megbízhatóbb és magas rendelkezésre állású infrastruktúra szállításával kiemelkedhetnek versenytársaik közül.

“A megoldásszállítók ma a CRN Channel Champions tanulmány alapján ítélik meg a vezető technológiai szállítókat, míg a Five-Star Partner Program a szállítókat a partnereik iránti elkötelezettségükért és minőségi programok felépítéséért tett erőfeszítéseikért ismeri el. Gratulálunk a győzteseknek, hiszen olyan kiváló minőségű megoldásokat kínálnak, amelyek eleget tesznek üzleti partnereik igényenek” – mondta Robert C. DeMarzo, az Everything Channel alelnöke és szerkesztőségi igazgatója.

A CRN Channel Champions felmérést 2009 januárjában és februárjában végezték. A megoldásszállítókat véletlenszerűen választották ki a CRN előfizetői listájáról, és előminősítették őket a kategóriában végzett tevékenységük, a termékek ismerete és az értékelendő szállítókkal kialakított kapcsolat alapján. A válaszadókat több szállító értékelésére is feljogosították. A CRN kikötötte, hogy a viszonteladók – amennyiben ez lehetséges volt – csak olyan szállítókat értékelhessenek, akikkel stratégiai üzleti kapcsolatuk volt. Az egyes kategóriákban értékelt szállítókat a kutatócégek által szolgáltatott piaci részesedési adatok alapján választották ki. Amennyiben a piaci részesedésről nem álltak rendelkezésre adatok, a szállítók kiválasztása a CRN vezető szerkesztőinek ajánlása alapján történt. A viszonteladókat és a rendszerintegrátorokat arra kérték, hogy az egyes értékelési kritériumok fontosságát is súlyozzák. Az egyes szállítók végső pontszámának megállapításához az elégedettségi pontszámokat az értékelési kritérium relatív fontosságával súlyozták.

A 2009 Everything Channel Partner Programs Guide és az Everything Channel Five-Star Program keretében végzett kutatást az Everything Channel Institute for Partner Education & Development (IPED) intézete végezte. Az IPED 130 szállítói programot elemzett, és közel 60, átfogó kérdésben értékelte a visszajelzéseket a partnerprogramokról az értékesítési támogatás, a marketingtámogatás, a partnerek nyereségessége, a csatornák működése, a kommunikáció és partnertoborzás hat elemével kapcsolatban.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés