Connect with us

Hirdetés

technokrata

Hirdetők figyelem! Ajánlat-szimulátor az AsWords-ben

Dotkom

Hirdetők figyelem! Ajánlat-szimulátor az AsWords-ben

A Google AdWords fiókok ma egy új eszközzel bővültek: az ajánlatszimulátor megmutatja a különböző ajánlatok lehetséges hatását a hirdetés eredményeire. Használatával arra a kérdésre kapunk választ, hogy “mennyi megjelenítést vagy kattintást kapna a hirdetés, ha más maximális kattintásonkénti árat használnánk?”

A Google több szolgáltatása hivatott megkönnyíteni a marketingesek életét azzal, hogy keresési adatokat oszt meg a felhasználóival, ilyen például az Insights for Search is. Segítségével kommunikációs aktivitások előtt az üzenetek tesztelhetők, míg kampány után a reklám hatása figyelhető a keresések számának követésével. Az AdWords ajánlat-szimulátor használatával megtudható, hogy mi történt volna különböző kulcsszó-licitek beállítása esetén.

Az ajánlat-szimulátor az előző hét nap adatai alapján újraszámítja a hirdetés lehetséges megjelenítéseinek és kattintásainak számát más maximális CPC-ajánlat választásakor, illetve azt, hogy mennyibe kerültek volna ezek a kattintások.  Fontos, hogy a szimuláció során az egyetlen változó a maximális kattintásonkénti ár, mivel egyéb paramétereket (minőségi mutató, versenytársak tevékenysége, forgalomváltozások) a rendszer nem vesz figyelembe.

Az ajánlat-szimulátor az AdWords-fiókok “Kulcsszavak” lapja alatt, a megfelelő kulcsszavak mellett lesz elérhető a Max. CPC oszlop ajánlat-szimulátor ikonjára kattintva.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés