Connect with us

Hirdetés

technokrata

Blog: bizalmi média

Dotkom

Blog: bizalmi média

Az internetezők jobban bíznak az amatőr kezdeményezésekben, mint a céges termékismertetőkben – derült ki a Jupiter Research legfrissebb kutatásából, melyben arra kereste a választ, hogy a blogos tartalmak mennyire befolyásolják a leendő vásárlókat egy termék beszerzése kapcsán.

A Jupiter Research 2210 embert kérdezett meg egy felmérésben, ami szerint 2004-től 2008-ig a blogok olvasóközönsége 300 százalékkal növekedett. A fogyasztók 47 százaléka olvas amatőr online írásokat.

A blogot olvasók fele azt mondta, hogy ezek a szakmai oldalak hasznosak ha venni akarnak egy terméket, ennek a csoportnak több mint a fele azt mondta, hogy csak akkor nézte a fent említett írásokat amikor vásárlás előtt álltak.

“Ez az út, hogy az emberek egyre jobban bízzanak egymásban.” – mondta Valerie Combs a Buzzlogic kommunikációs alelnöke. A cég szociális médiaelemzésekkel készít, valamint internetes reklámhálózatot működtet, emellett ők bízták meg a Jupiter Research-öt, hogy a blogok vásárlási ráhatással kapcsolatos kutatását elvégezze.

A netezők jobban bíznak az olyan reklámokban, amik blogon vannak, mint a közösségépítő oldalak hirdetéseiben. Az előbbiben az emberek 25 százaléka bízik, míg a nagyobb oldalak fizetett linkjeiben csak 19 százalék.

Ezek szerint az emberek sokkal jobban bíznak az amatőr kezdeményezésekben, mint a céges termékismertetőkben. Egy blogírót nem kötelezi a cég, hogy csak jót mondjon a termékről, viszont körbejárhatja annyira a témát, hogy senki ne vegyen zsákbamacskát.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés