Connect with us

Hirdetés

technokrata

A médiára koncentrál az econet.hu

Dotkom

A médiára koncentrál az econet.hu

Az econet.hu Nyrt. közgyűlése jóváhagyta a cégcsoport új, médiára fókuszáló stratégiáját.

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. a jövőben alapvetően a médiaüzletágra fókuszál, melynek központi cége a társaság tulajdonában álló Est Media Group (EMG). Az EMG média-portfóliója négy összetartozó – print, online, broadcast, indoor -, és egy, jelenleg függetlenül működő (event) ágazatra tagolódik, melyek mindegyike ismert és sikeres brandeket működtet (a teljesség igénye nélkül: Pesti Est, Est Lapok, Time Out Budapest, est.hu, sziget.hu, radiocafé 98.6, Est Indoor, Sziget Fesztivál, VOLT Fesztivál, Balaton Sound). Az econet.hu rövidtávú célja, hogy a világgazdasági válság médiaüzletágra gyakorolt negatív hatásait mérsékelje, a társaság hatékonyságát javítsa, valamint az egyéb vagyonelemektől és azok költségeitől a társaság működését  megtisztítsa.

“Az EMG média-portfóliója mind célcsoportját, mind az előállítás módját tekintve szerves egységben működik. Célunk, hogy ez a rendszer egyre növekvő méretben és egyre növekvő mértékben legyen képes a médiatermékeink igénybevevőit (olvasók, nézők, hallgatók, látogatók) értékes, érdekes, igényes és hiteles információkkal ellátni és szórakoztatni. Az econet.hu már most is jelentős szereplője a hazai médiapiacnak, s a társaság célja, hogy hosszútávon egyértelműen a legnagyobb magyar médiatulajdonosok közé tartozzon egy áramvonalas és hatékony szervezetre építve.” – emelte ki Rosner Gábor, az econet.hu alelnöke.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés