Connect with us

Hirdetés

technokrata

A légi utasok utálják a trükkös díjakat

Dotkom

A légi utasok utálják a trükkös díjakat

Ezer amerikai légi utast kért meg az IBM és a Braun Research, hogy repülésükkel kapcsolatos legkellemetlenebb élményeiket mondják el. A reprezentatív vizsgálat eredményei alapján az IBM üzleti tanácsadó egysége üzletfejlesztési stratégiákat, és az utasok hűségét növelő megoldásokat dolgoz ki légitársaságok számára.

A tanulmány egyik legfontosabb megállapítása, hogy az utasok döntő részének az ár a legfontosabb tényező. A lehető legalacsonyabb árakat részesítik előnyben, és saját maguk akarnak dönteni arról, hogy kérnek-e fizetős többlet-szolgáltatásokat. Az utazók ugyanakkor egyöntetűen elítélik azokat a pótdíjakat, amelyeket a légitársaságok olyan nélkülözhetetlen szolgáltatásokért kérnek, mint például a csomagok feladása.

A csomagdíjat egyszerűen a legvisszataszítóbb lehúzásnak tartják. Véleményük szerint nem korrekt az összegyűjtött légi kilométerek beváltásakor felszámolt pótdíj, és sokan túlárazottnak gondolják az első és a business osztályt. A környezetvédelmi pótdíjat a megkérdezettek fele elfogadhatónak ítéli. Mind kevesebben érdeklődnek a repülőtéri és a fedélzeti vásárlás iránt. Járattörlés és késés esetén a csalódott utasokat a legjobban az vigasztalná, ha a kényszerű várakozási időt internet-kávézóban tölthetnék.

Ha árazása korrekt, egy légitársaság sok hűséges ügyfelet nyerhet magának, akik még egy-egy késést is megbocsátanak, amennyiben azt tapasztalják, hogy törődnek velük, és reagálnak igényeikre.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés