Connect with us

Hirdetés

technokrata

A légi utasok utálják a trükkös díjakat

Dotkom

A légi utasok utálják a trükkös díjakat

Ezer amerikai légi utast kért meg az IBM és a Braun Research, hogy repülésükkel kapcsolatos legkellemetlenebb élményeiket mondják el. A reprezentatív vizsgálat eredményei alapján az IBM üzleti tanácsadó egysége üzletfejlesztési stratégiákat, és az utasok hűségét növelő megoldásokat dolgoz ki légitársaságok számára.

A tanulmány egyik legfontosabb megállapítása, hogy az utasok döntő részének az ár a legfontosabb tényező. A lehető legalacsonyabb árakat részesítik előnyben, és saját maguk akarnak dönteni arról, hogy kérnek-e fizetős többlet-szolgáltatásokat. Az utazók ugyanakkor egyöntetűen elítélik azokat a pótdíjakat, amelyeket a légitársaságok olyan nélkülözhetetlen szolgáltatásokért kérnek, mint például a csomagok feladása.

A csomagdíjat egyszerűen a legvisszataszítóbb lehúzásnak tartják. Véleményük szerint nem korrekt az összegyűjtött légi kilométerek beváltásakor felszámolt pótdíj, és sokan túlárazottnak gondolják az első és a business osztályt. A környezetvédelmi pótdíjat a megkérdezettek fele elfogadhatónak ítéli. Mind kevesebben érdeklődnek a repülőtéri és a fedélzeti vásárlás iránt. Járattörlés és késés esetén a csalódott utasokat a legjobban az vigasztalná, ha a kényszerű várakozási időt internet-kávézóban tölthetnék.

Ha árazása korrekt, egy légitársaság sok hűséges ügyfelet nyerhet magának, akik még egy-egy késést is megbocsátanak, amennyiben azt tapasztalják, hogy törődnek velük, és reagálnak igényeikre.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
hisense
apple
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés