Connect with us

Hirdetés

technokrata

A KKV szektor is fejlesztené a kommunikációs technológiáit

Dotkom

A KKV szektor is fejlesztené a kommunikációs technológiáit

Az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Olaszországban és Oroszországban készült felmérés alapján kiderült, hogy a kisvállalatok többsége most vagy a következő évben kommunikációs technológiájának fejlesztését tervezi.

Az eredmény szerint Franciaországban és Oroszországban a vállalatok alkalmazottaik produktivitását leginkább a megfelelő kommunikációs eszközök biztosításával tudják elérni, az Egyesült Királyságban és Olaszországban viszont a rugalmas munkavégzés a legfontosabb szempont a munkavállalók produktivitása és lojalitása szempontjából. A kutatást az Avaya megbízásából az e-Reward készítette 2009 áprilisában, azzal a céllal, hogy információt szerezzen az európai kisvállalatok (vállalatok 20-80 alkalmazottal) gazdasági, technológiai és kommunikációs szokásairól. A felmérés megmutatta, hogy a kisvállalatok a gazdasági visszaesés ellenére továbbra is fontosnak tartják kommunikációs technológiájuk fejlesztését.

 A megkérdezettek többsége, ha kipróbálhatná és előnyt jelentene a számára, akkor olyan technológiát használna, amellyel az alkalmazottak képesek otthonról is dolgozni. A brit válaszolók 67, míg a francia válaszolók 60 százaléka szerint a kisvállalatok dolgozóit engedni kell otthonról dolgozni, mivel így a munkájuk hatékonyabb, a termelékenységük nő. Olaszországban és Oroszországban ezzel szemben többnyire úgy vélik, hogy az alkalmazottak otthoni munkája azért kiemelten fontos, mert így a rezsiköltségek nagyban csökkenthetők. Amikor viszont a megvalósítási fázisba érnek, a kisvállalatok közel kétharmada (Franciaország: 67 százalék, Oroszország: 66 százalék, Olaszország és Egyesült Királyság: 61 százalék) mégis úgy dönt, hogy alkalmazottai inkább az irodában dolgozzanak, mert nem rendelkeznek a távoli munkavégzéshez szükséges eszközökkel.

Olyan technológiák, mint például az Avaya IP Office, költséghatékony megoldást jelentenek a fejlett kommunikációs képességek kialakítására a kisvállalatok számára. Többek között könnyen elérhetővé válik már a kisvállalatok számára is a vállalati-szintű kommunikációs és ügyfélszolgálati működés, mely könnyen továbbfejleszthető komplexebb üzleti megoldásokká. Az Avaya Inc. világszerte több mint egymillió vállalkozás számára tervez, épít és üzemeltet kommunikációs hálózatokat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés