Connect with us

technokrata

A Google segíti az internetes tartalomszolgáltatást

Dotkom

A Google segíti az internetes tartalomszolgáltatást

Több mint három milliárd fontot fizetett a Google a kiadóknak az AdSense online hirdetési programján keresztül 2008-ban.

Az internetes hirdetésekre fordított összegek jelentős részét a Google AdSense programján keresztül költik el a vállalatok. Az AdSense lehetővé teszi, hogy a különböző honlapokon, a közzétett írások tartalmához kapcsolódó hirdetések jelenjenek meg. A programban részt vevő hirdetőknek akkor kell fizetniük az amerikai cégnek és a reklámjaikat megjelenítő oldalak üzemeltetőinek, ha a látogatók ráklikkelnek a hirdetésükre vagy letöltik a honlapjukat.

Korábban hírügynökségek és online újságok is bírálták a Google-t, mivel szerintük más által készített tartalmakból jutott bevételhez, például azáltal, hogy az aktuális újságcikkekre mutató linkeket összegyűjtő Goggle News oldalon megjelentette különböző, nem a tulajdonában lévő honlapok fényképeit és írásainak a bevezetőjét.

Matt Brittin a Google angol igazgatója egy kiadóknak rendezett brit konferencián, az MWC-n tegnap tagadta a felhozott vádakat, és azt állította, hogy a Google kifejezetten segíti a kiadókat abban, hogy pénzhez jussanak a tartalomszolgáltatásból. Brittin szerint a Google oldalain keresztül havonta egymilliárd klikkelés történik, különféle újságok és magazinok honlapjaira és a kiadóik három milliárd font bevételhez jutottak az amerikai cég AdSense programján keresztül.

“Egy világban, ahol mindenki szerző, rendkívül nagy szükség van a jó szerkesztésre és olyan ismert média márkákra, amik segíthetnek az embereknek megtalálni a minőségi és hasznos tartalmakat. A kihívást annak a módszernek a megtalálása jelenti, melynek segítségével nyereségessé lehet tenni az online tartalomszolgáltatást, mivel a nyomtatott média üzleti modelljei ebben a környezetben nem működnek. Erre a problémára nem tudjuk a választ, de nem is keressük. Mi egy olyan technológiát fejlesztünk folyamatosan, ami segít az embereknek megtalálni, amit keresnek, és ezáltal pénzhez juttatja azokat, akik feltöltötték az emberek számára érdekes tartalmakat.” – mondta el Brittin.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés
Hirdetés

Kütyük

Dotkom

Black Friday

Dotkom

Indul a Black Friday hete az Euronics-ban

2019. november 12. kedd

Dotkom

Rekord összegű kártérítést kap a svéd Foreo

2019. november 8. péntek
JunctionX Budapest
red november

Dotkom

Black Friday helyett Red November a Vodafone-nál

2019. november 1. péntek
OTP Simple

Dotkom

Egyre többen vásárolunk mentett kártyaadatokkal

2019. október 31. csütörtök