Connect with us

Hirdetés

technokrata

A gazdasági visszaesés utolérte a webes hirdetési piacot

Dotkom

A gazdasági visszaesés utolérte a webes hirdetési piacot

5 százalékkal csökkentek 2009 első negyedévében az internetes hirdetési cégek bevételei, tette közzé az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers.

Márciusig a webes hirdetésekre az Egyesült Államokban 5,5 milliárd dollárt költöttek, szemben 2008 utolsó negyedévében elért 6,1 milliárd dollárral. Az IAB szerint ez volt az első jelentős visszaesés több mint 6 év, szinte töretlen növekedés után. Néhány gyenge negyedév volt csak ebben az időszakban, a mostani azonban bőven alulmúlja a korábbi negatív csúcsokat.

A visszaesés ellenére, az elemzők szerint a netes hirdetési piacot kevésbé sújtja a válság, mint a reklámpiac egészét. “A jelen gazdasági helyzet valóban kihívásokkal teli”, mondta el David Silverman a PricewaterhouseCoopers munkatársa. Mindazonáltal az interaktív média egyre növekvő szeletet fog kihasítani magának a hirdetési tortából.

Az IAB elnöke, Randall Rothenberg biztos abban, hogy a webes hirdetési piac továbbra is népszerű marad, és visszapattan, amint a gazdasági helyzet javulásnak indul, írta meg a BBC.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés