Connect with us

technokrata

Pick Pack és vonalkód

Dotkom

Pick Pack és vonalkód

A nap online.

A legfrissebb, internetes kereskedelemről szóló Nielsen-felmérés szerint 100-ból 78 magyar internethasználó vett már valamit a világhálón, és Magyarországon egyre népszerűbb online vásárolni. Palocsay Géza, az arukereso.hu Kft. sales igazgatója tapasztalata szerint viszont leginkább a szolgáltatások kelendők online, a termékvásárlás még sokszor elmarad a bizalom hiánya miatt. A piacvezető ár-összehasonlító portál ebből kiindulva indított új szolgáltatást. Az Árukereső és a Lapker együttműködésének köszönhetően júniustól már nemcsak postai úton vagy futárszolgálattal lehet az online megrendelt terméket átvenni, hanem az ország 87 városában lévő 228 Pick Pack Ponton (Inmedio és Relay hírlapüzletekben) is. A webshopoknál a legtöbb esetben a személyes átvétel díjtalan, illetve jóval olcsóbb, mint a futáros kézbesítés. Az együttműködés kezdete óta megduplázódott a programhoz csatlakozottak köre a nyári időszak ellenére, így most már közel 60 webshopnál vehető igénybe a szolgáltatás. Az Árukereső Pick Pack Pont szolgáltatásához való csatlakozása egyébként azt is jelenti, hogy ha más ár-összehasonlító portálon talál a webshop termékére a vevő, a webboltok akkor is elvégzik a kiszállítást.

Az Árukereső másik újdonsága a nyári árvadászatot és a vásárlási döntéseket segíti: az ár-összehasonlító portál által kifejlesztett androidos alkalmazással pontos és percre kész információk kérhetők le a kiválasztott termékről. Az Android alkalmazással ellátott mobiltelefon-tulajdonosok ezenfelül ellenőrizni tudják az árakat az Árukereső több mint 500 webboltjában. Az árlekérdezéshez pedig elegendő egyszerűen beszkennelni a vonalkódot.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek