Connect with us

technokrata

Még többen tévéznek digitálisan

Még többen tévéznek digitálisan

Dotkom

Még többen tévéznek digitálisan

A tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő hálózatában 2010 áprilisában 15 ezerrel, 1,225 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizető háztartások száma – derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentéséből, amely műsorterjesztők önkéntes adatszolgáltatására épül, a piac 80-85 százalékát fedi le.

Az NHH becslései szerint a mintegy 3,8 millió magyarországi háztartás közül közel hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek. Áprilisban a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók előfizetőinek 48,7 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat a márciusi 48,2 százalék után. Ezen belül a hónapban 435 ezerről 447 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy iptv-re előfizetők száma és 776 ezerről 778 ezerre emelkedett a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma. A szolgáltatók között – valamennyi szolgáltatást figyelembe véve – a UPC a piacvezető, a márciusi 31,2 százalék után április végén 30,9 százalékos piaci résszel. A második Magyar Telekom (T-Home) a piaci részét áprilisban a márciusi 23,4 százalékról 23,8 százalékra növelte, míg a harmadik Digi piaci része 23 százalékról 23,2 százalékra nőtt.



Szólj hozzá!

Dotkom

Még többen tévéznek digitálisan

Az NHH gyorsjelentése szerint áprilisban havi szinten 15 ezerrel bővült a digitális televíziózásra előfizető háztartások száma.

A tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő hálózatában idén áprilisban 15 ezerrel 1,23 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizető háztartások száma. Az előfizetők 48,7 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat a márciusi 48,2 százalék után – derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentéséből. Az NHH becslései, illetve korábbi felmérései szerint a mintegy 3,8 millió magyarországi háztartás közül közel hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek. A digitális előfizetéseken belül 2010 áprilisában 435 ezerről 447 ezerre nőtt a kábeltelevízióra, vagy IPTV-re előfizetők száma és 776 ezerről 778 ezerre emelkedett a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma. A gyorsjelentés szerint a UPC a piacvezető, a márciusi 31,2 százalék után április végén 30,9 százalékos piaci résszel. A második Magyar Telekom (T-Home) a piaci részét áprilisban a márciusi 23,4 százalékról 23,8 százalékra növelte, míg a harmadik DIGI piaci része 23 százalékról 23,2 százalékra nőtt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek