Connect with us

Hirdetés

technokrata

Még többen tévéznek digitálisan

Még többen tévéznek digitálisan

Dotkom

Még többen tévéznek digitálisan

A tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő hálózatában 2010 áprilisában 15 ezerrel, 1,225 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizető háztartások száma – derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentéséből, amely műsorterjesztők önkéntes adatszolgáltatására épül, a piac 80-85 százalékát fedi le.

Az NHH becslései szerint a mintegy 3,8 millió magyarországi háztartás közül közel hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek. Áprilisban a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók előfizetőinek 48,7 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat a márciusi 48,2 százalék után. Ezen belül a hónapban 435 ezerről 447 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy iptv-re előfizetők száma és 776 ezerről 778 ezerre emelkedett a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma. A szolgáltatók között – valamennyi szolgáltatást figyelembe véve – a UPC a piacvezető, a márciusi 31,2 százalék után április végén 30,9 százalékos piaci résszel. A második Magyar Telekom (T-Home) a piaci részét áprilisban a márciusi 23,4 százalékról 23,8 százalékra növelte, míg a harmadik Digi piaci része 23 százalékról 23,2 százalékra nőtt.



Szólj hozzá!

Dotkom

Még többen tévéznek digitálisan

Az NHH gyorsjelentése szerint áprilisban havi szinten 15 ezerrel bővült a digitális televíziózásra előfizető háztartások száma.

A tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő hálózatában idén áprilisban 15 ezerrel 1,23 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizető háztartások száma. Az előfizetők 48,7 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat a márciusi 48,2 százalék után – derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentéséből. Az NHH becslései, illetve korábbi felmérései szerint a mintegy 3,8 millió magyarországi háztartás közül közel hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek. A digitális előfizetéseken belül 2010 áprilisában 435 ezerről 447 ezerre nőtt a kábeltelevízióra, vagy IPTV-re előfizetők száma és 776 ezerről 778 ezerre emelkedett a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma. A gyorsjelentés szerint a UPC a piacvezető, a márciusi 31,2 százalék után április végén 30,9 százalékos piaci résszel. A második Magyar Telekom (T-Home) a piaci részét áprilisban a márciusi 23,4 százalékról 23,8 százalékra növelte, míg a harmadik DIGI piaci része 23 százalékról 23,2 százalékra nőtt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés