Connect with us

technokrata

Kiválik a Pannonból a djuice

Dotkom

Kiválik a Pannonból a djuice

A djuice márka kiválik a Pannonból és a Telenor-csoport önálló márkájaként működik tovább Magyarországon – jelentette be Bíró Balázs, a márka vezetője pénteken.

A változás új márkakoncepciót, önálló értékesítési hálózatot, versenyképes tarifákat, közösségi kedvezményeket és egy egyedülálló fogyasztói közösségépítő programot hoz. A djuice a jövőben csak 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat. Négy díjcsomag lesz: a 2500 forintos havidíjú Számlás20 előfizetői például percenként 20 forintért telefonálhatnak, illetve küldhetnek sms-eket, míg a Kártyás29 ügyfelei minden irányba 29 forintos percdíjért telefonálhatnak, de lesz közösségi és hálózati tarifa is. Az előfizetések mellé 10-20 százalékos közösségi kedvezményeket kínálnak minden djuice-előfizetőnek divatüzletekben, koncerteken és kulturális intézményekben is. A djuice-nak ma hat országban tízmillió előfizetője van. Magyarországon már hat éve van jelen, több mint 400 ezer előfizetővel. A Telenor szabad kezet adott a magyar djuice-csapatnak a fiataloknak szánt márka megújításában. A 20 fős csapat leválik a Pannonról, saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi. A Pannon illetékese lapunk érdeklődésére elmondta: a djuice különválása a Pannontól szervezeti és fizikai különválást jelent. A Pannon jelenlegi terveiben nem szerepel a djuice értékesítése.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek