Connect with us

Hirdetés

technokrata

Kiválik a Pannonból a djuice

Dotkom

Kiválik a Pannonból a djuice

A djuice márka kiválik a Pannonból és a Telenor-csoport önálló márkájaként működik tovább Magyarországon – jelentette be Bíró Balázs, a márka vezetője pénteken.

A változás új márkakoncepciót, önálló értékesítési hálózatot, versenyképes tarifákat, közösségi kedvezményeket és egy egyedülálló fogyasztói közösségépítő programot hoz. A djuice a jövőben csak 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat. Négy díjcsomag lesz: a 2500 forintos havidíjú Számlás20 előfizetői például percenként 20 forintért telefonálhatnak, illetve küldhetnek sms-eket, míg a Kártyás29 ügyfelei minden irányba 29 forintos percdíjért telefonálhatnak, de lesz közösségi és hálózati tarifa is. Az előfizetések mellé 10-20 százalékos közösségi kedvezményeket kínálnak minden djuice-előfizetőnek divatüzletekben, koncerteken és kulturális intézményekben is. A djuice-nak ma hat országban tízmillió előfizetője van. Magyarországon már hat éve van jelen, több mint 400 ezer előfizetővel. A Telenor szabad kezet adott a magyar djuice-csapatnak a fiataloknak szánt márka megújításában. A 20 fős csapat leválik a Pannonról, saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi. A Pannon illetékese lapunk érdeklődésére elmondta: a djuice különválása a Pannontól szervezeti és fizikai különválást jelent. A Pannon jelenlegi terveiben nem szerepel a djuice értékesítése.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés