Connect with us

technokrata

Hoppon maradnak a Nokia-rajongók

Dotkom

Hoppon maradnak a Nokia-rajongók

A finn Nokia stratégiai okokból nem mutat be egyetlen új mobiltelefont sem a szakma legnagyobb, barcelonai seregszemléjén.

A világ legnagyobb mobilgyártó cége az évente tartandó barcelonai Mobile World Congress rendezvényen nem mutat be egyetlen új készüléket sem – írja a Bloomberg, a Nokia egy magát megnevezni nem kívánó munkatársára hivatkozva. A finn cég sokaknak okozhat ezzel csalódást, főleg mivel a Fonehome.co.uk és a Phonesreview tech-blogok is jelentették, hogy a Nokia tervezi az új kategóriába tartozó C sorozat bemutatását az eseményen. Nokia-premier nélküli Mobile World Congressre még az elmúlt évtizedben nem volt példa: a cég 2007 óta összesen 14 új terméket mutatott be a rendezvényen. Doug Dawson, a Nokia szóvivője nem nyilatkozott, de a mobilcég honlapján található információk szerint külön előadásokat tartanak Barcelonában. Továbbá Olli-Pekka Kallasvu vezérigazgató kiemelte a Nokia abbéli törekvését, hogy egyszerű mobilgyártó cégből átalakuljon, és a fogyasztóknak további fizetős média és egyéb alkalmazásokat nyújtsanak, illetve új termékek bejelentése helyett a szolgáltatásokra koncentrálnak majd Barcelonában.

Ben Wood, a londoni CCS Insight kutatási igazgatója szerint a telekommunikációs cégnek mielőbb új eszközökkel kell előállnia az olcsóbb qwerty-billentyűzetű és az érintőképernyős termékek piacán. A Samsung és az LG az 50-150 dolláros árkategóriában lekörözte a Nokiát, és ha a finn cég továbbra is ilyen réseket hagy a portfóliójában, piaci részesedését folyamatos, lassú erózió fenyegetheti.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek