Connect with us

Hirdetés

technokrata

Tíz perccel kárpótol a T-Mobile

Dotkom

Tíz perccel kárpótol a T-Mobile

A Magyar Telekom mobilhálózatában péntek délutánra megszűnt a hívásindítási probléma – közölte a társaság az MTI-vel. Az előfizetőket 10 lebeszélhető perccel kompenzálják.

A Magyar Telekom mobilhálózatában egy előre tervezett éjszakai munka során keletkezett váratlan szoftverprobléma miatt a hívások jelentős része – elsősorban a hálózaton belül – sikertelen volt pénteken. Az előfizetők azt tapasztalták, hogy a hívott fél nem elérhető, mintha ki lenne kapcsolva, így sok esetben a hangposta jelentkezett be. A hibából adódó, az átlagosnál nagyobb hálózati igénybevétel átmenetileg zavart okozhatott az sms-ek továbbításában is – számolt be az MTI-Eco.

A hibaelhárítás a társaság sajtóközleménye szerint a hiba észlelését követően, a rendszerszállítóval közösen azonnal, még éjjel megkezdődött, aminek eredményeként a szolgáltatás délután fél 4-re az ország egész területén helyreállt, fennakadások már csak egyedileg lehetségesek. Ilyen esetekben a szolgáltató a hálózatra történő ismételt feljelentkezés érdekében azt kéri, hogy az előfizető kapcsolja ki, majd be a készüléket.

A Telekom minden szükséges lépést megtett, és természetesen a hálózati hibából eredő kötelezettségeit is megvizsgálta. Bár a szolgáltatás kiesése miatt kötbérfizetési kötelezettség nem áll fenn, a társaság az ügyfeleket érintő, szokatlan és váratlan kényelmetlenségre tekintettel később részletezett módon előfizetőnként 10, hálózaton belül lebeszélhető percet biztosít díjmentesen. A díjmentes percek felhasználásáról a szolgáltató hamarosan további tájékoztatást ad – közölte a Magyar Telekom.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés