Connect with us

technokrata

Symantec: új szolgáltatási modell

Dotkom

Symantec: új szolgáltatási modell

A Symantec új szolgáltatási modellt jelentett be.

A Managed Outcome elnevezésű modell alapja, hogy a felek az üzleti eredményekre és a teljesítménymutatókra alapozva terveznek, nem egyszerűen a termékre és szolgáltatásra. A fókusz tehát az adott üzleti eredmény elérésének biztosítása a jelenlegi környezet átalakításával, fejlesztésével, miközben a szolgáltatás a működési mérőszámok alapján folyik. Ha pusztán a termék vagy szolgáltatás helyett a megvalósult eredményre épülő viszonyban gondolkodnak a felek, akár harmadával is csökkenhetnek bizonyos it-kiadások – állítja a Forrester Research kutatása. A megvalósult eredmény modelljét azért fejlesztették ki, mert az üzletmenet szempontjából létfontosságú funkciók megfelelő működtetésére a régebbi, hagyományosabb kapcsolat az ügyféllel már nem volt megfelelő, megfizethető vagy eredményes. Az elmúlt néhány évben ugyanis sok informatikai részleg került szorult helyzetbe. A költségcsökkentési elvárások és a feladatok összetettsége miatt egyre küzdelmesebbé vált a technológiaváltás és az új módszerek bevezetése. A rövidülő műszaki beruházási ciklusok és a személyzet csökkentése mellett egyre nehezebb feladat lett a szolgáltatási szintről szóló megállapodások betartása. A cégek ugyanakkor az informatikai szolgáltatások minőségének romlása nélkül szeretnék viszontlátni befektetéseik eredményeit. “A gyártó-ügyfél viszonyban hagyományosan szinte kizárólag az eladó és a vevő viszonya dominál. Ha eladták a terméket, az eladó szerepe a rendszerbeállítással ki is merül” – hangsúlyozta Teasdale Harold, a magyarországi Symantec-képviselet területi igazgatója. “A szervezetek rájöttek, hogy a személyzet és a belső erőforrások nem mindig elegendők az egyre bonyolultabb infrastruktúra fenntartásához. Ezért a gyártók hozzáláttak a támogatás és a szolgáltatások bővítéséhez. A Managed Outcome Ser- vice Delivery Model az átalakítási folyamat részeként ezt az elvet fejleszti tovább a fő teljesítménymutatók feltételei szerint mért üzleti érték szolgáltatásában” – tette hozzá a képviselet igazgatója.

A Symantec magyarországi képviselete a régióban az elsők között hozott létre helyi szolgáltatási üzletágat. Pethő József, a Symantec Szolgáltatások üzletágvezetője és a kiszolgáló új helyi csapat tehát ezentúl már magyarul tudja az ügyfeleket közvetlenül kiszolgálni, illetve a partnereket támogatni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek