Connect with us

technokrata

Symantec: új szolgáltatási modell

Dotkom

Symantec: új szolgáltatási modell

A Symantec új szolgáltatási modellt jelentett be.

A Managed Outcome elnevezésű modell alapja, hogy a felek az üzleti eredményekre és a teljesítménymutatókra alapozva terveznek, nem egyszerűen a termékre és szolgáltatásra. A fókusz tehát az adott üzleti eredmény elérésének biztosítása a jelenlegi környezet átalakításával, fejlesztésével, miközben a szolgáltatás a működési mérőszámok alapján folyik. Ha pusztán a termék vagy szolgáltatás helyett a megvalósult eredményre épülő viszonyban gondolkodnak a felek, akár harmadával is csökkenhetnek bizonyos it-kiadások – állítja a Forrester Research kutatása. A megvalósult eredmény modelljét azért fejlesztették ki, mert az üzletmenet szempontjából létfontosságú funkciók megfelelő működtetésére a régebbi, hagyományosabb kapcsolat az ügyféllel már nem volt megfelelő, megfizethető vagy eredményes. Az elmúlt néhány évben ugyanis sok informatikai részleg került szorult helyzetbe. A költségcsökkentési elvárások és a feladatok összetettsége miatt egyre küzdelmesebbé vált a technológiaváltás és az új módszerek bevezetése. A rövidülő műszaki beruházási ciklusok és a személyzet csökkentése mellett egyre nehezebb feladat lett a szolgáltatási szintről szóló megállapodások betartása. A cégek ugyanakkor az informatikai szolgáltatások minőségének romlása nélkül szeretnék viszontlátni befektetéseik eredményeit. “A gyártó-ügyfél viszonyban hagyományosan szinte kizárólag az eladó és a vevő viszonya dominál. Ha eladták a terméket, az eladó szerepe a rendszerbeállítással ki is merül” – hangsúlyozta Teasdale Harold, a magyarországi Symantec-képviselet területi igazgatója. “A szervezetek rájöttek, hogy a személyzet és a belső erőforrások nem mindig elegendők az egyre bonyolultabb infrastruktúra fenntartásához. Ezért a gyártók hozzáláttak a támogatás és a szolgáltatások bővítéséhez. A Managed Outcome Ser- vice Delivery Model az átalakítási folyamat részeként ezt az elvet fejleszti tovább a fő teljesítménymutatók feltételei szerint mért üzleti érték szolgáltatásában” – tette hozzá a képviselet igazgatója.

A Symantec magyarországi képviselete a régióban az elsők között hozott létre helyi szolgáltatási üzletágat. Pethő József, a Symantec Szolgáltatások üzletágvezetője és a kiszolgáló új helyi csapat tehát ezentúl már magyarul tudja az ügyfeleket közvetlenül kiszolgálni, illetve a partnereket támogatni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd