Connect with us

Hirdetés

technokrata

Növekvő piaci részesedés a vállalati szolgáltatások területén

Dotkom

Növekvő piaci részesedés a vállalati szolgáltatások területén

Számos olyan vállalati szolgáltatást nyújt a Vodafone, amellyel az előfizetők növelhetik versenyelőnyüket. A legnépszerűbb szolgáltatásokról Piller Gábort, a társaság Vállalati Szolgáltatások Üzletágának vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.

A Vodafone Magyarország cégméret alapján különböző vállalati szegmenseket különböztet meg, a néhány kártyás kisvállalkozásoktól elkezdve egészen a nagyvállalati kiemelt ügyfélszegmensig rendelkezik partnerkapcsolatokkal. A kisvállalkozások szegmensében az elmúlt években 12-ről 16 százalékra emelte piaci részesedését. Ennek a sikernek két fő tényezője van – mondta el lapunknak Piller Gábor, a Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezérigazgató-helyettese. Az egyik a kedvező díjazású, közösen lebeszélhető Üzleti Fix tarifacsomag, amely lépcsőzetesen, előfizetési darabszámtól függően kínál különböző havidíjakat. A másik hajtóereje pedig a mozgó üzletkötői hálózat kialakítása volt, amellyel a mikro- és kisvállalatok számára biztosítunk dedikált kapcsolattartót és személyes, telephelyen történő kiszolgálást. Ez a mai rohanó üzleti világban egy kisvállalkozó részéről is figyelembe veendő igény.

A nagyvállalati szegmensben az értéknövelt szolgáltatások közül a mobil adatátviteli megoldásokra mutatkozik a legnagyobb igény – közölte Piller. A legkedveltebb szolgáltatások a mobil internet mind okostelefonra, mind laptophoz, illetve a mobil levelezési szolgáltatások (Blackberry és Mobil Outlook). Az internet és a levelezés mobil környezetben felgyorsítja a vállalati kommunikációt, hiszen a vállalati hálózat és a céges e-mailek bárhonnan elérhetők, a munkatársak sokkal hatékonyabban tudnak dolgozni.

Kedvelt a Windows Mobile alapú, úgynevezett push e-mail szolgáltatás, amelynek az az előnye, hogy a levelek a felhasználó mobiltelefonjára automatikusan megérkeznek, így nem kell rendszeresen bejelentkezni és megnézni az e-mail-fiókot, hogy érkezett-e új levél. A Microsoft Exchange 2003 vagy 2007 levelezőszerverre épülő megoldással könnyen elérhetőek nemcsak a céges és magánlevelek, hanem a naptárbejegyzések és a vállalati címlista is, továbbá egyszerűen szinkronizálhatóak a feladatok. A Mobil Outlook szolgáltatáshoz az ügyfél biztosítja a levelezőszervert, a Vodafone kedvező árú mobilinternetet és készüléket kínál hozzá. Igény esetén akár a levelezőszerver, akár a telefonkészülék megfelelő beállításában is segítséget nyújtunk – mondta a vezérigazgató-helyettes.

Számos olyan versenyelőnyt biztosító szolgáltatást nyújtunk az ügyfeleinknek, mint például a Passport tarifa a roamingolók számára vagy a korlátlan mobilinternet csomag, amelyhez napi roamingjegyet igénybe véve töredékére csökkenthető a külföldi adatforgalmazás költsége. Ehhez a csoporthoz tartozik az Office Box elnevezésű szolgáltatás, amely virtuális mobil alközpontként támogatja a hang- és adatforgalmazást. Népszerű még a mobil iroda szolgáltatás is. Nagy vonzereje, hogy a csoporton belül 0 forint a percdíj és az, hogy a leggyakrabban használt alközponti funkciókat is tartalmazza: a rövid hívószámot és a mellékek közötti hívásátadást (főnök-titkárnő funkció) – mondta el Piller.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés