Connect with us

Hirdetés

technokrata

Profitrobbanás a Yahoo-nál

Dotkom

Profitrobbanás a Yahoo-nál

Ahhoz képest, hogy az elmúlt években arról szóltak a hírek, hogyan marad le a versenyben a Google mögött a Yahoo, most minden igényt kielégítő negyedévet zárt a társaság.

A világ második legnépszerűbb internetes keresőjét üzemeltető vállalat nettó nyeresége több mint háromszorosára emelkedett július-szeptemberben az egy évvel korábbihoz képest, annak ellenére, hogy az árbevétel 12 százalékkal, 1,58 milliárd dollárra mérséklődött. Szakértők szerint a profit megugrása részben a céget január óta irányító új vezetés jó döntéseinek, részben a Yahoo fő bevételi forrását jelentő internetes hirdetési piac stabilizálódásának köszönhető. A régi és az új menedzsment kétezer alkalmazottól vált meg az elmúlt egy évben, majd a múlt hónapban megújították a cég internetes portálját. Ez utóbbit százmillió dolláros reklámkampánnyal támogatták meg. A Yahoo megnyitotta site-ját olyan riválisai előtt, mint például a Facebook közösségi portál vagy a Hotmail, lehetővé téve a felhasználóknak, hogy egy helyről érjék el kedvelt szolgáltatásaikat. A cég a technológiai költségek csökkentését lehetővé tevő megállapodást kötött a Microsofttal. Az egyezség szerint a Yahoo használni fogja a redmondiak keresőtechnológiáját és a kereséshez kapcsolódó hirdetéseket kezelő rendszerét, cserébe mindkét vállalat reklámszervező ügynökeként léphet a piacra. A megállapodás a versenyhatósági engedély megszerzése után, jövő tavasszal léphet érvénybe.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés