Connect with us

technokrata

Hosszú távra tervez Magyarországon a UPC

Dotkom

Hosszú távra tervez Magyarországon a UPC

Az intenzív piaci verseny és a gazdasági válság ellenére a UPC folytatja beruházásait Magyarországon – mondta Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója.

A krízis a UPC szolgáltatásait kevésbé érintette, mert mára ezek lényegében közműszolgáltatásnak tekinthetőek, amiről nem szívesen mondanak le az ügyfelek. A kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltatást is nyújtó cég portfóliójából legkevésbé a hangátvitelt érintette a válság, a digitális televízióra történő átállás viszont a vártnál kisebb ütemű.

A kommunikációs társaság 1999-es magyarországi megjelenése óta több száz millió eurós befektetést hajtott végre és a következő egy-két évben további több tíz millió eurós invesztíciót tervez. Tavaly milliárdos nagyságrendű összeget költöttek a digitális kábelszolgáltatás elindítására, az idén az új generációs, 100 megabitnél nagyobb sebességet nyújtó internetes szolgáltatás bevezetése hasonló összegbe került. A UPC tavaly minden szolgáltatási területen bevezette a digitális kábeltelevíziós szolgáltatást, és az immár több mint 120 ezer háztartásban jelen lévő digitális kábeltévé egy éven belül tömegtermékké vált. Az idén csaknem a teljes szolgáltatási területén, több mint egymillió háztartásban bevezette a másodpercenként 120 Mbites internet-szolgáltatását.

A társaság az elmúlt években részben akvizíciókkal bővítette hálózatát, és a továbbiakban is érdeklődik az ilyen befektetések iránt, megfelelő hálózat és ár esetén – mondta Betzalel Kenigsztein, aki a Napi azon kérdésére, hogy akár egyik legfőbb riválisuk, a Digi TV akvizíciója is szóba kerülhetne (bár ilyen pletyka nem röppent fel), úgy reagált: megfelelő áron készen állnak a vásárlásra, de a Digi-hálózatot jelentősen fel kellene újítani ahhoz, hogy megfelelő szolgáltatást tudjanak nyújtani.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek