Connect with us

technokrata

A képi tartalmak uralják az információ-fogyasztást

Dotkom

A képi tartalmak uralják az információ-fogyasztást

Az információ-fogyasztásban a kép- és video-tartalmak dominálnak, a szolgáltatóknak pedig újszerű tartalmakkal kell lehetővé tenniük a képernyők (tv, pc, telefon) közötti átjárhatóságot – mondta az Internet Hungary konferencián Pataki Róbert, a Magyar Telekom Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletága vezetője.

Az iptv technológia lehetőséget teremt a fogyasztói szokások részletes elemzésére, amelynek révén új, pontosabb, fogyasztó-centrikusabb üzleti modellek jöhetnek létre. A tartalom-ipar résztvevőinek fel kell ismerniük, hogy több képernyőben kell gondolkodniuk, nem elfeledkezve arról, hogy az interaktivitás mára valós fogyasztói igénnyé vált. Az internet minden más platformnál nagyobb lehetőséget ad az interaktivitásra – véli az igazgató.

A tartalomgyártásban és -elosztásban résztvevő piaci szereplőknek fel kell ismerniük, hogy nem kizárólag a technológia vezérelheti a fejlődést, hanem fontos szerepet kapnak az új tartalom-fogyasztási szokások is – tette hozzá.

A képernyő-fogyasztást leginkább a televízió határozza meg – véli Pataki. Az új technológiai lehetőségek révén pedig az interaktivitás e területre is kiterjeszthető, a felhasználók maguk határozhatják meg, hogy mely tartalmakat és mikor fogyasztanak, s a tapasztalatok szerint egyre jellemzőbb, hogy a televízióműsorokat nem real time nézik a felhasználók.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek