Connect with us

technokrata

Online játék: van, aki ebből él?

Dotkom

Online játék: van, aki ebből él?

Idén májusban a 14 év feletti magyarok csaknem egynegyede már rendszeres online játékosnak volt tekinthető – derül ki a GKIeNET-T-Home-T-Mobile kutatásából.

Az online játékok egyre több háztartásban jelennek meg és az otthoni szórakoztatás részévé válnak. Egyes játéktípusok esetében a magyar felsőoktatási intézménybe járó fiatalok egy része már átmeneti megélhetési forrásként tekint az online játékokra, amelyek iránt a kereslet az egész világon folyamatosan növekszik, és egyértelműen az internethez köthető gazdaság egyik húzóágazata – állapították meg a kutatók. E játékok négy jól elkülöníthető csoportba sorolhatók: az egyszerű alkalmi (casual) játékok, a böngészőkből megnyitható browser, a bonyolult és időigényes hardcore, az ügyességi (skill), valamint a szerencsejátékok (gambling games).



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek