Connect with us

technokrata

Reklámok kor és nem szerint

Dotkom

Reklámok kor és nem szerint

A Samsung digitális kijelzői fokozatosan felválthatják a citylightokat vagy egyéb reklámplakátokat, mivel a nézők kora és neme szerint változtatják a megjelenített hirdetéseket.

A Nyugat-Európából vagy a tengerentúli repülőterekről már ismert megoldás egy kamera segítségével felvételt készít a “digitális hirdetőoszlop” előtt állókról, majd azonosítja nemüket és megbecsli korukat annak érdekében, hogy a többségnek tetsző hirdetést mutassa meg. A rendszer segítségével a reklámozók fontos statisztikai adatokhoz jutnak arról, hogy kik, mennyi ideig, hol, melyik hirdetésüket nézték leggyakrabban, anélkül hogy személyiségi jogokat sértő adatok kerülnének a birtokukba – állítja a Samsung közleménye. A gyártó által PROM-nak (PROactive Merchandising) nevezett rendszer kültér- és beltérben egyaránt használható.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek