Connect with us

technokrata

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

Dotkom

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

A Szonda Ipsos kutatása szerint eredményesebbek voltak a mobiltelefonos kampányok az elmúlt egy évben, mint a vezetékes távközlési hirdetések.

A kampányokat észlelők körében 57 százalékos volt a hirdetési akciók azonosítási aránya. A márkajelzések feltüntetése nélküli hirdetéseket a markáns arculatnak, megjelenésnek és színvilágnak köszönhetően a megkérdezett fogyasztók a három másik jelentős hirdetői szektorhoz (bank, kereskedelem, közlekedési eszközök) képest jóval magasabb, mintegy 72 százalékos arányban tudták az egyes távközlési kampányokhoz kötni. A szektor elmúlt évének kampányai közül a mobiltávközlési reklámok bizonyultak a legsikeresebbnek az észlelés és az azonosítási mutatókban egyaránt. A mobiltelefonokat hirdető kampányokat az emberek alig tizede tudta azonosítani, viszont ezeknek volt a legmagasabb az aktivizálási mutatója. Ennek oka a Szonda Ipsos szerint nem más, mint hogy ezek a reklámok akciókkal próbálták megszólítani a vásárlókat. A vezetékes távközlés kategória mind a tetszési, mind az aktivizálási mutatókban elmaradt a többi kampánytól.

Continue Reading
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

Dotkom

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

A Szonda Ipsos kutatása szerint eredményesebbek voltak a mobiltelefonos kampányok az elmúlt egy évben, mint a vezetékes távközlési hirdetések.

A kampányokat észlelők körében 57 százalékos volt a hirdetési akciók azonosítási aránya. A márkajelzések feltüntetése nélküli hirdetéseket, a markáns arculatnak, megjelenésnek és színvilágnak köszönhetően a megkérdezett fogyasztók a három másik jelentős hirdetői szektorhoz (bank, kereskedelem, közlekedési eszközök) képest jóval magasabb, mintegy 72 százalékos arányban tudták az egyes távközlési kampányokhoz kötni.

A szektor elmúlt évének kampányai közül a mobiltávközlési reklámok bizonyultak a legsikeresebbnek az észlelés és az azonosítási mutatókban egyaránt. A mobiltelefonokat hirdető kampányokat az emberek alig tizede tudta azonosítani, viszont ezeknek volt a legmagasabb az aktivizálási mutatója. Ennek oka a Szonda Ipsos szerint nem más, mint hogy ezek a reklámok akciókkal próbálták megszólítani a vásárlókat. A vezetékes távközlés kategória mind tetszés, mind aktivizálás mutatókban elmaradt a többi kampánytól.

Continue Reading
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő