Connect with us

technokrata

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

Dotkom

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

A Szonda Ipsos kutatása szerint eredményesebbek voltak a mobiltelefonos kampányok az elmúlt egy évben, mint a vezetékes távközlési hirdetések.

A kampányokat észlelők körében 57 százalékos volt a hirdetési akciók azonosítási aránya. A márkajelzések feltüntetése nélküli hirdetéseket a markáns arculatnak, megjelenésnek és színvilágnak köszönhetően a megkérdezett fogyasztók a három másik jelentős hirdetői szektorhoz (bank, kereskedelem, közlekedési eszközök) képest jóval magasabb, mintegy 72 százalékos arányban tudták az egyes távközlési kampányokhoz kötni. A szektor elmúlt évének kampányai közül a mobiltávközlési reklámok bizonyultak a legsikeresebbnek az észlelés és az azonosítási mutatókban egyaránt. A mobiltelefonokat hirdető kampányokat az emberek alig tizede tudta azonosítani, viszont ezeknek volt a legmagasabb az aktivizálási mutatója. Ennek oka a Szonda Ipsos szerint nem más, mint hogy ezek a reklámok akciókkal próbálták megszólítani a vásárlókat. A vezetékes távközlés kategória mind a tetszési, mind az aktivizálási mutatókban elmaradt a többi kampánytól.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

Dotkom

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

A Szonda Ipsos kutatása szerint eredményesebbek voltak a mobiltelefonos kampányok az elmúlt egy évben, mint a vezetékes távközlési hirdetések.

A kampányokat észlelők körében 57 százalékos volt a hirdetési akciók azonosítási aránya. A márkajelzések feltüntetése nélküli hirdetéseket, a markáns arculatnak, megjelenésnek és színvilágnak köszönhetően a megkérdezett fogyasztók a három másik jelentős hirdetői szektorhoz (bank, kereskedelem, közlekedési eszközök) képest jóval magasabb, mintegy 72 százalékos arányban tudták az egyes távközlési kampányokhoz kötni.

A szektor elmúlt évének kampányai közül a mobiltávközlési reklámok bizonyultak a legsikeresebbnek az észlelés és az azonosítási mutatókban egyaránt. A mobiltelefonokat hirdető kampányokat az emberek alig tizede tudta azonosítani, viszont ezeknek volt a legmagasabb az aktivizálási mutatója. Ennek oka a Szonda Ipsos szerint nem más, mint hogy ezek a reklámok akciókkal próbálták megszólítani a vásárlókat. A vezetékes távközlés kategória mind tetszés, mind aktivizálás mutatókban elmaradt a többi kampánytól.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek