Bár a vállalat eddig jobban állta a válságot, mint versenytársai, a Sony és a Microsoft, ám a következő üzleti évére szóló előrejelzése szerint valamivel romlani fog a helyzete. A 2010 márciusában záruló 12 hónapban ugyan további 7,5 százalékkal nőhet a nettó profit, ugyanakkor az üzemi nyereség csaknem 12 százalékkal csökken, és mindkét eredmény elmarad az elemzők várakozásától. A Nintendo üzemi profitja az elmúlt négy évben folyamatosan emelkedett. A válság hatását mutatja az is, hogy a 2008 márciusában végződött üzleti évben még 47,7 százalékkal nőtt a cég nettó nyeresége, megkoronázva az azt megelőző három év folyamatos emelkedését. A vállalat slágerterméke a Wii videojáték-konzol, amely képes megjeleníteni a felhasználó mozdulatait, illetve a hordozható DS. A lezárult üzleti évben közel 26 milliót adtak el az előbbiből és csaknem 31,2 milliót az utóbbiból. A következő 12 hónapban enyhén csökkenő értékesítéssel számol a Nintendo.