Connect with us

technokrata

Segélyvonalat indított az EnterNet

Dotkom

Segélyvonalat indított az EnterNet

Az EnterNet új, telefonos segítségnyújtási szolgáltatást indított vállalati és lakossági ügyfelei számára.

A szolgáltatással az általánosan felmerülő számítástechnikai problémákra kívánnak gyors és hatékony megoldást nyújtani. Az EnterNet operátorai a számítógépekkel, számítástechnikai és távközlési eszközökkel, valamint az internet beállításával, biztonságos használatával kapcsolatos kérdésekben tudnak segítséget nyújtani. Tanácsokat tudnak adni továbbá az informatikai és távközlési megoldások optimalizálásához, valamint a megrendelő igénye esetén informatikai eszközöket/szoftvereket is ajánlanak – olvasható a EnterNet hírlevelében.- Tapasztalataink szerint ügyfeleink sokszor találkoznak olyan informatikai jellegű problémával, amely ugyan telefonos úton is könnyen elhárítható lenne, de nincs senki, aki meg tudná válaszolni a felmerülő kérdéseket. Ügyfeleinknek az ADSL és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása továbbra is a hagyományos úton, ingyenesen történik, de mostantól lehetőség van az egyéb informatikai segítségkérésre is, méghozzá gyorsan és olcsón. Nem kell szakembert kihívni vagy elvinni a számítógépet a szervizbe egy egyszerű probléma miatt, elég csupán egyetlen telefonhívást kezdeményezni – mondta el Bauer Róbert, az EnterNet igazgatóságának elnöke az új szolgáltatásról. Az EnterHelpet egyelőre csak EnterNet ügyfelek érhetik el, de a jövőben tervezzük a szolgáltatás kiterjesztését is – tette hozzá az elnök.

A szolgáltatás egy budapesti telefonszámon érhető el, ahol a telefonos segítséggel megoldható hibaelhárítási igényeket 8-22 óra között fogadják. A hívás a szolgáltatás várható díjának egyeztetésével kezdődik, és miután a megrendelő elfogadta azt, azonnal megkezdik az operátorok a tanácsadást.

A szolgáltatás területei- Operációs rendszerekkel (Microsoft Windows 98, Microsoft Windows XP és Microsoft Vista bármely verziója) összefüggő telepítési, beállítási, frissítési és hibaelhárítási feladatok – Irodai szoftverek telepítése, frissítése, beállítása, használati tanácsok – Kommunikációs alkalmazások telepítése, beállítása – Internetkapcsolat és elektronikus levelezés beállítása – Biztonsági alkalmazások telepítése, beállítása, a szoftverek és a számítógép biztonságos használatához kapcsolódó szaktanácsadás – Vírus és kémprogramok eltávolítása – Multimédiás eszközök telepítése, beállítása – Mobil és vezetékes kommunikációs és adatátviteli eszközök üzembe helyezése, beállítása, – Mobil eszközök összekapcsolása és szinkronizálása egyéb számítástechnikai eszközökkel, – Hardver- és szoftverelemek, komplett számítógép-konfigurációk, kellékanyagok és perifériák ajánlása, értékesítése- IP hálózati eszközök konfigurálása, hálózati alkalmazások telepítése, beállítása (IP SOHO) Forrás: EnterNet



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek