Connect with us

Segélyvonalat indított az EnterNet

Dotkom

Segélyvonalat indított az EnterNet

Az EnterNet új, telefonos segítségnyújtási szolgáltatást indított vállalati és lakossági ügyfelei számára.

A szolgáltatással az általánosan felmerülő számítástechnikai problémákra kívánnak gyors és hatékony megoldást nyújtani. Az EnterNet operátorai a számítógépekkel, számítástechnikai és távközlési eszközökkel, valamint az internet beállításával, biztonságos használatával kapcsolatos kérdésekben tudnak segítséget nyújtani. Tanácsokat tudnak adni továbbá az informatikai és távközlési megoldások optimalizálásához, valamint a megrendelő igénye esetén informatikai eszközöket/szoftvereket is ajánlanak – olvasható a EnterNet hírlevelében.- Tapasztalataink szerint ügyfeleink sokszor találkoznak olyan informatikai jellegű problémával, amely ugyan telefonos úton is könnyen elhárítható lenne, de nincs senki, aki meg tudná válaszolni a felmerülő kérdéseket. Ügyfeleinknek az ADSL és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása továbbra is a hagyományos úton, ingyenesen történik, de mostantól lehetőség van az egyéb informatikai segítségkérésre is, méghozzá gyorsan és olcsón. Nem kell szakembert kihívni vagy elvinni a számítógépet a szervizbe egy egyszerű probléma miatt, elég csupán egyetlen telefonhívást kezdeményezni – mondta el Bauer Róbert, az EnterNet igazgatóságának elnöke az új szolgáltatásról. Az EnterHelpet egyelőre csak EnterNet ügyfelek érhetik el, de a jövőben tervezzük a szolgáltatás kiterjesztését is – tette hozzá az elnök.

A szolgáltatás egy budapesti telefonszámon érhető el, ahol a telefonos segítséggel megoldható hibaelhárítási igényeket 8-22 óra között fogadják. A hívás a szolgáltatás várható díjának egyeztetésével kezdődik, és miután a megrendelő elfogadta azt, azonnal megkezdik az operátorok a tanácsadást.

A szolgáltatás területei- Operációs rendszerekkel (Microsoft Windows 98, Microsoft Windows XP és Microsoft Vista bármely verziója) összefüggő telepítési, beállítási, frissítési és hibaelhárítási feladatok – Irodai szoftverek telepítése, frissítése, beállítása, használati tanácsok – Kommunikációs alkalmazások telepítése, beállítása – Internetkapcsolat és elektronikus levelezés beállítása – Biztonsági alkalmazások telepítése, beállítása, a szoftverek és a számítógép biztonságos használatához kapcsolódó szaktanácsadás – Vírus és kémprogramok eltávolítása – Multimédiás eszközök telepítése, beállítása – Mobil és vezetékes kommunikációs és adatátviteli eszközök üzembe helyezése, beállítása, – Mobil eszközök összekapcsolása és szinkronizálása egyéb számítástechnikai eszközökkel, – Hardver- és szoftverelemek, komplett számítógép-konfigurációk, kellékanyagok és perifériák ajánlása, értékesítése- IP hálózati eszközök konfigurálása, hálózati alkalmazások telepítése, beállítása (IP SOHO) Forrás: EnterNet



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda
jpg

Fotó-videó

Donald J. Trump beiktatása 180°-os gigapixel portrén

2017. január 23. hétfő