Connect with us

technokrata

Általános informatikai segélyvonal

Dotkom

Általános informatikai segélyvonal

EnterHelp néven indított telefonos segítségnyújtási szolgáltatást az Enternet.

Az Enternet operátorai a számítógépekkel, számítástechnikai és távközlési eszközökkel, valamint az Internet beállításával, biztonságos használatával kapcsolatos kérdésekben tudnak segítséget nyújtani. Tanácsokat tudnak adni továbbá az informatikai és távközlési megoldások optimalizálásához, valamint a megrendelő igénye esetén IT eszközöket/szoftvereket is ajánlanak.

„Tapasztalataink szerint ügyfeleink sokszor találkoznak olyan informatikai jellegű problémával, ami ugyan telefonos úton is könnyen elhárítható lenne, de nincs senki, aki meg tudná válaszolni a felmerülő kérdéseket. Természetesen ügyfeleinknek az ADSL és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása továbbra is a hagyományos úton, ingyenesen történik, de mostantól lehetőség van az egyéb informatikai segítségkérésre is ügyfeleinknek, méghozzá gyorsan és olcsón. Nem kell szakembert kihívni, vagy elvinni a számítógépet a szervizbe egy egyszerű probléma miatt, elég csupán egyetlen telefonhívást elintézni.” – mondta el Bauer Róbert az Enternet igazgatóságának elnöke az új szolgáltatásról – „Az EnterHelp egyelőre csak Enternet ügyfeleknek lesz elérhető, de a jövőben tervezzük a szolgáltatás kiterjesztését is.”

A szolgáltatás főbb területei
– Operációs rendszerekkel (Microsoft Windows98, Microsoft Windows XP és Microsoft Vista bármely verziója) összefüggő telepítési, beállítási frissítési, és hibaelhárítási feladatok
– Irodai szoftverek telepítése, frissítése, beállítása, használati tanácsok,
– Kommunikációs alkalmazások telepítése beállítása,
– Internet kapcsolat és elektronikus levelezés beállítását,
– Biztonsági alkalmazások telepítése, beállítása, a szoftverek és a számítógép biztonságos használatához kapcsolódó szaktanácsadás,
– Vírus és kémprogramok eltávolítása,
– Multimédiás eszközök telepítése, beállítása,
– Mobil és vezetékes kommunikációs, és adatátviteli eszközök üzembe helyezése, beállítása,
– Mobil eszközök összekapcsolása és szinkronizálása egyéb számítástechnikai eszközökkel,
– Hardver és szoftver elemek, komplett számítógép konfigurációk, kellékanyagok és
– perifériák ajánlása, értékesítése
– IP hálózati eszközök konfigurálása, hálózati alkalmazások telepítése beállítása (IP SOHO)

A szolgáltatás az (1) 888 2088 budapesti telefonszámon érhető el. Itt a telefonos segítséggel megoldható hibaelhárítási igényeket, 8 óra és 22 óra között fogadják. A hívás szolgáltatás várható díjának egyeztetésével kezdődik, és annak a megrendelő általi elfogadását követően, azonnal megkezdik az operátorok a tanácsadást.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek