Connect with us

technokrata

Sikeres a “Mindennapi Hősök” kampány

Dotkom

Sikeres a “Mindennapi Hősök” kampány

A Magyar Telekom Csoport a tizedik helyen végzett a Legvonzóbb vállalat 2008 felmérésen, amelyet tizenegy magyar felsőoktatási intézményben tanuló, végzős nappali tagozatos műszaki szakos hallgatók körében végzett az AIESEC és a Develor közösen.

A felmérésre tavaly október-novemberben került sor, ami egyértelműen a 2008 szeptemberében indított munkáltatói brandkampány sikerét mutatja.

A társaság tavaly ősszel indította a “Mindennapi Hősök” elnevezésű munkáltatói brandkampányát, amely idén tavasszal is folytatódik. Ennek részeként minden eddiginél több helyen jelenik meg és lesz látható a cégcsoport a felsőoktatási reformokhoz igazodó új gyakornoki programjával és állásajánlataival – így a tavaszi egyetemi állásbörzéken és számos online-felületen is. Új interaktív élményszerzésként február-márciusban egy vidéki és három fővárosi egyetemen is Telekom Napot szerveztek, ahol a hallgatók a T-Home, T-Mobile és T-Systems leginnovatívabb termékeinek kipróbálása révén bepillantást nyerhettek egy infokommunikációs vállalat izgalmas mindennapjaiba. Emellett háromfős csapatok tagjaként izgalmas bevetésen is részt vehettek, melynek jutalma: gyakornoki hely a Telekomban. Az esemény nem titkolt célja, hogy bemutassa, a Telekom élhető és szerethető munkahely, ami “a legjobb hely arra, hogy megmutasd azt, amire képes vagy”, és amit ezért a cég cserébe kínál, az Magyarországon egyedülállóan vonzó. nAz első Telekom Napra február 25-én került sor a Budapesti Corvinus Egyetemen, majd ezt követően márciusban a Győri, a Budapesti Műszaki Főiskolán és a Budapesti Műszaki Egyetemen várták a hallgatókat, érdeklődőket a telekomos lehetőségekkel, szolgáltatásokkal.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek