Connect with us

technokrata

Nyomulás az új Vodafone-központ állásaiért

Dotkom

Nyomulás az új Vodafone-központ állásaiért

A Vodafone miskolci ügyfélszolgálati központjának munkahelyekre jelentkezve két hét alatt több mint 2 ezren küldték be önéletrajzukat.

Az elmúlt két hónap tapasztalata alapján egyre aktívabbnak kell lenni ahhoz a mobilszolgáltatóknak, hogy idén is elérjék ugyanazt az eredményt, mint tavaly Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója szerint. A Vodafone ezért is hozza létre 500 millió forint beruházással a miskolci, 300 főt foglalkoztató ügyfélszolgálati központját, és fejleszti a fővárosban lévő globális pénzügyi központját. Mindezek hatására a társaság jelenlegi 1400 fős alkalmazotti létszáma az év végére várhatóan megközelíti a 2 ezer főt.

Miközben a teljes távközlési piac 1,5-2 százalékkal csökken idén, a mobil szegmens ennél kisebb mértékben, 0-1 százalékkal zyugorodik. Jóllehet januárban kis mértékben, 43 ezer előfizetéssel csökkent a mobilpiac, ez nem általános jelenség, mivel például a Vodafone-nak az első hónapban 4 ezerrel nőtt az ügyfélszáma, februárban pedig még ennél is jobban – nyilatkozta Beck György az MTI Ecónak. A lakossági mobil- és a mobilinternet piac várhatóan idén sem csökken, miközben az alkalmazottak elbocsátása és a kiadások visszafogása miatt a vállalati szegmensben várhatóan lesz bizonyos visszaesés.

A vezérigazgató szerint a piacon idén nem várható nagy elmozdulás a három mobilszolgáltató között, de folyamatos munkával lehet javítani egy-két százalékkal a Vodafone pozícióján. Úgy vélte, a mobilinternet továbbra is nagy fejlődés előtt áll, s az év végére a három szolgáltató január végi több mint 500 ezres ügyfélszámának jelentős, a vezetékes internetnél jóval gyorsabb növekedését várja.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek