Connect with us

Hirdetés

technokrata

Pókkal támad a Microsoft?

Dotkom

Pókkal támad a Microsoft?

Új keresője tesztelésén dolgozik a vállalat, azonban a piacvezető Yahoo-nak és a Google-nek egyelőre nincs félnivalója.

A Microsoft elkezdte tesztelni megújult internetes keresőmotorját a Kumo.com-ot, mely része annak a törekvésnek, hogy megőrizze harmadik helyét az online keresési piacon – írja a Wall Street Journal. A tesztelést belső körben kezdték el, az oldal csak a vállalat belső hálózatából érhető el egyelőre, a hivatalos Microsoft-kereső továbbra is a live.com marad. Egy, a céghez közelálló személy szerint nem született még döntés arról, hogy a Live Search nevét átvegye-e a Kumo, mint márkanév. A kumo szó japánul pókot jelent, utalva a keresőmotorok működését jellemző “spider software”, vagyis “pók programokra”, melyek a nyolclábúhoz hasonlóan gyűjtik össze az internetes oldalak tartalmát hatalmas adatbázisokba. Az azonban biztosnak látszik, hogy a Microsoft számára sokkal többre lesz szükség egy új márkanévnél ahhoz, hogy a keresők versenyében magasabbra törjön. A 2009 januári adatok szerint az összes, világhálón megvalósuló keresésnek csupán 9,8 százaléka zajlott a Microsoft rendszerében, a második helyezett Yahoo 22,2 százalékot, míg a dobogó tetején álló Google 58,5 százalékot mondhat magáénak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés